Deilig Bukse og Herlige One Piece – GRATIS og Norske strikkeoppskrifter

Design av Viking Garn

 

Ååå du vet jo hvor svak eg er for strikkebukser? Ikkje sant! Så ja, da det poppet opp bilde av denne buksa i FB feeden min (Fra Garnius) måtte eg bare inn å kikke. Ha jo fortsatt noen små som eg kan strikke til og siden buksa går opp til 14 år kan man fint strikke den i voksen. Hmm oppskriften fant eg bare i en garnpakke (+ oppskrifta kostet 39 kr) og av mine egne grunner skal det mye til før eg kjøper en garnpakke, vel vel. Oppdaget så at garnet den strikkes
i er Viking Sportsragg, vel vel da var veien kort inn til Viking Garn vettu 🙂 Ja det er jo rett “bort i høgget” her 🙂

Hva ligger så inne hos Viking Garn? Jo denne herlige buksa vettu + mye annet og det HELT GRATIS! Uten at eg akkurat nå orker å bruke for mye energi på det så syns eg jo at det er NOE som skurrer?? Eller, kanskje eg bare er trøtt? Hmm uansett, eg lagret jo hele heftet for der var det jaggu mye lekkert i Setedal Mønster 🙂

 

 

Designet av Viking Garn

 

Må jo si at eg falt ganske bra for denne herlige One Piece`n også!

 

SETEDAL KATALOG
Begge antrekkene over finner du i dette heftet
Antrekk nr 1 i str 1 til 14 år
Antrekk nr 2 i str 2 til 10 år

 

 

 

* * * *

Vel, det har vært en skikkelig sløv dag! Har sovet i nesten 4 timer og det gjorde godt 🙂 Nå håper eg det blir litt strikking før eg køyer for natta. Etter at eg våknet har venstre arm vært litt rar? Det er på samme hånd at eg er blitt hoven mellom knokene på…(etter blodprøvene i morges) nå er eg ganske hoven rundt håndleddet og måtte bytte klokka over til høyre arm, er også litt blå opp på håndleddet (ikkje nålestrikk) Det var denne hånden som ble staset ganske kraftig opp på legesenteret i morges. Hvis eg skal sammenligne den med noe så må det være den gang da eg fikk mat intravenøst i armen og åra sprakk! Det minner litt om når man blåser opp en ballong.
Har i grunnen aldri vært så “rar” etter noen blodprøver før..? Hmmm Jaja NÅ skal eg endelig ha meg litt kaffi for DET har det blitt alt for lite av i dag!

 

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra ei noe trøtt Vibbedille 🙂

1 kommentar
    1. Syns du skal få sjekket den armen din. I kveld. Er det blodforgiftning er det for lenge å vente til i morgen. Ring ihvertfall legevakten. Hilsen en bekymret Grp

Siste innlegg