Deilig Garn – 1 Vinner – Flotte Farger

 

 

Da er eg klar til å fortelle hvem som skal få 8 deilige Mini Sterk nøster i regnbuens farger!! Woop Woop!
Det tok litt tid ser du for eg har nemligen startet på et nytt strikkeprosjekt i dag JuHuuu Ble ergo LITT opptatt *smiler*

 

 

 

Anyway, er ikkje sååå mye annet å si enn at det er kommentar Nr….

 

 

8 som vant denne gangen! Forfatteren bak kommentaren er….

 

 

 

HENRIETTE hstsoere

 

 

 

 

 

 

 

GRATULERER så mye! Håper du strikker deg et flott Regnbue Plagg 🙂
Send meg addressen din på mail ([email protected]) så sender eg pakken på mandag!

 

 

 

Før eg må tilbake til det nye strikkeprosjektet mitt må eg bare vise noe skikkelig stilig;

 

Fikk Snap fra søs nå i kwell, hun er på hytta og der er alltid noe man kan ta seg til med. Forrige bygget hun utekjøkken(!!)  i dag har hun fiffet opp et par hagestoler! Skikkelig flott og eg ble ganske så misunnelig der ja! ♥ Å ja, eg stjal bildet hennes fra Snap 😀

Nei nå vil og må eg strikke!

 

 

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

3 kommentarer

Siste innlegg