Deilig Ullkjole – Strikkeoppskrift

Designet av annaj0hanna

 

Dette er noe av det beste med høsten: STRIKKEKJOLER! Minner meg om at eg må finne frem Favoritt Still Light`n min, skylle den og få den brukt i år også 🙂 Har fortsatt 3 stk liggende i en kurv…burde selvfølgelig blitt gjort ferdig…sukk... Men ok, her er det en ny strikkekjole, ja det er bare å grabbe den til seg,
aldri godt å si når behovet skulle melde seg!

 

 

 

Designet av Designet av annaj0hanna

 

Likte godt denne som har V-Hals, minner litt om seilergenserene me hadde på 80-tallet…Rødt, blått og hvitt…ALLE brukte de…sukk, for ei greia hehe Lommer er alltid kjekt selv om eg ikkje tror disse er noe brukanes, en lomme er en lomme uansett 🙂 Bare for å skryte litt kan eg jo si at eg har ganske så mye fint på den der ullhylla mi, men de siste 2-3 årene har det vært ganske varmt – rettelse: Eg har vært ganske varm, men kanskje eg får brukt ulla mi litt mer denne vinteren? Håper på det!

 

llo
Bildene over
Str fra 102 cm til 184cm i overvidde

 

 

 

* * * *

 

 

 

Ååå begynner å bli lei av å våkne stående ved siden av senga ass! Leggkramper fra ville H! Vet at dette er helt vanlig i min alder, men plagsomt er det! Måtte Google det litt for å se hva årsaken kunne være…Man kan få det enten man springer som ei fjellgeit eller sitter for lenge i ro…Vel, på det “verste” blir det jo mange timer på Hobbyrommet, men så står det også at det er vanlig ved lavt stoffskrifte – Noe eg har...Ok…Kanskje eg får prøve med varmt fotbad før eg legger meg, eg legger meg som regel med iskalde bein fordi eg stort sett springer rundt uten sokker…Vel vel, irriterende er det nå i allefall.

I dag skal eg gjøre noe kjekt, men noe som eg likevel ikkje liker! Eg skal til optikeren, eg er veldig glad for å få innkalling en gang i året for før kunne det går år og dag mellom hver gang. Har hatt brilleabbo hos Synsam i 2 år nå, helt genialt! I fjor lurte de på om eg ville bytte ut noen av brillene, men eg så ingen vits i det. Endte opp med
å bytte glass i hobbybrillene for å få et større synsfelt. Vurderer om eg skal bytte ut de brillene eg bruker hele tiden, det koster meg ingenting og garantert de kommer til å spørre i dag, så ja…kanskje eg skal ta en titt på hva siste nytt er? Eneste kravet mitt er svart innfatning…Er ikkje gått lei det ennå så det må eg ha!

Ellers kan eg melde om et vått og kjølig vær + at eg akkurat nu fikk levert NOK et par støvletter på døra! Dette blir det 3.paret på kort tid, de 2 andre parene returnerte eg fordi de var for smale i leggen….
Nå håper eg at 3 gang gjelder!!

 

 

 

HA EN FLOTT MANDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

5 kommentarer
    1. Magnesium er løsninga på leggkramper.
      Ønska deg en strålandes dag videre

      1. Ikkje nødvendigvis, men hos noe 😉
        Magnesium går også utover magen så legen min fraråder meg hehe
        What to do….satser på litt varme 😀

    2. Den kjolen va berre lekker🤩. Anngående kramper kan eg meddele at eg e’ i samme bås😂. Magnesium hjelper ikke på meg dette har med medisin eg har fått sa legen, kunne få noe for det men han anbefalte det ikke da det gav andre bivirkninger🙃. Lag deg en fin dag, i kveld ska vi ha venninnekveld med strikketøy😍

      1. Det er akkurat det, bivirkningene blir på min magesituasjonen vondere enn hva krampene er i seg selv 🙂 Nå har eg hatt beina i varm fotbad så får eg se om det roer dem ned 🙂

Siste innlegg