DEILIGE RILLER TIL DEN LILLE # DANSK STRIKKEOPPSKRIFT

Designet av Lone Kjeldsen

En skikkelig deilig dress strikket sidelengs ÅSSÅ i Riller! Herligere enn det kan det neppe bli, ja og det er I-Cord kanter og snorer = Lekre detaljer 🙂 En dress som er enkel å åpne/kle av de små + den kan brukes i bilstol.

Den er strikket i garn som er en blanding av bomull/ull så den er absolutt perfekt nå til våren også. Strikkefastheten er 16 m på pinne 4,5
så denne vil eg tro du strikker rimelig kjapt 🙂 

Designet av Lone Kjeldsen

 

SHELL
Bildene over
Str 0/3 mnd 3/6 mnd og 6/9 mnd

 

* * * *

 

Ikkje en maske har eg strikket i dag! Formen er slettes ikkje på topp så eg gikk å la meg i halv 3 tiden, men fikk slettes ikkje sovet så lenge som ønsket! For å si det sånn, blir det ikkje bedre så blir det ei tidlig natt hehe Har sååå lyst å strikke, men på den andre siden så har eg ikkje lyst, ergo får eg litt dårlig samvittighet for det som ligger i kurven og ikkje blir ferdig!


Egentlig så har eg lyst å ta inn igjen kurven med denne utrolig EVENTYRLIGE jakken eg begynte på før jul! Det er sånn skikkelig KoseStrikk ♥ Eg måtte jo bare sette den litt bort når eg startet på et par julegaver (som forøvrig ikkje er ferdig ennå…)

I kurven her akkurat nå har eg 2 prosjekt: Chauncey Genseren til meg selv og Harald`s Sweater som er en julegave…Sukk…Håper VIRKELIG at søndagen i morgen blir så meget mye bedre, kjenner at hele uka som har gått ikkje har vært særlig god og eg er sikkert på at flere av dere har det slik, men eg skal plukke opp tråden ang akkurat dette en annen dag…Når eg føler meg bedre ♥

 

 

KOS DEG OG LAG
DEG EN SKJØNN LØRDAGS KWELL
DET SKAL EG PRØVE PÅ

 

 

 

Go`klem fra ei Veldig Sliten Vibbedille 🙂

6 kommentarer
    1. uff, god bedring 🙂 her har vi hatt ei syk jente hele uka , eneste positive med det er at jeg har fått lest geografi for henne all mass … så prøven neste uke går nok fint. Fikk beskjed fra NAV på fredag om at de hadde vurdert arbeidsevnen min til ….ja det var bare å søke om 100 prosent ufør.. Trodde jeg skulle bli letta , men jeg ble egentlig litt tom …. jaja, skal bruke tid på å hjelpe Victoria med skolearbeid , strikke , gå turer , lese bøker ja og kansje litt frivillig arbeid … jeg er så ustabil i formen at det er nok det beste til syvende og sist….

      1. Du må nesten bare se det på den måte at NÅ kan du begynne å leve med en trygg plattform under beina. Du former det akkurat slik du selv ønsker og klarer 🙂 Om du om 10 år skulle bli frisk så har du muligheten til å begynne å jobbe, men enn så lenge skal du leve ditt liv slik du makter 🙂

    2. Her også er formen preget av snørr og feber, men er på innspurten av en kofte med stolper igjen. Det går smått, men det går 🙂
      Kos deg med søndagen 🙂

Siste innlegg