Deilige Sokker i Tukuwool – Gratis Strikkoppskrift

Designet av Tone Cecilie

 

Sokker i Tukuwool er neimen ikkje å forakte, har jo jamret ei stund om at eg vil ha både det, og ikkje minst votter
i alt det garnet eg har igjen etter Aamu – Strikkeåret 2020 har i grunnen bare bestått av Aamu for min del….
ble mye perler i år gitt 🙂 Uansett, oppskriften på sokkene over har du muligheten til
å plukke med deg helt gratis frem t.o.m julaften 🙂

 

 

Designet av Tone Cecilie

 

4 forskjellige mønster og 3 størrelser, her er det bare å meske seg!
Trenger garantert noen nye sokker til neste år også så det er bare å strikke i vei 🙂

 

FOUR LEGS OF VENLA
Bildene over
3 størrelser
Gratis Strikkeoppskrift frem t.o.m 24.desember

 

 

* * * *

 

 

 

Hadde i grunnen et par planer på kjøkkenet i dag og så går det faktisk opp for meg at me muligens burde handlet ferdig i dag? Me mangler jo grønnsaker og litt sånt…Syns jo det hadde vært greit å sluppet det i morgen, Lille Julaften vil eg begynne å roe ned. Men eg har liksom tenkte; “Jaja det tar me i slutten av uka….” -Vel det bør nok gjøres i dag vil eg tro 🙂 Sa t.o.m til mor mi i går: “Jada, me skal sikkert handle i slutten av uka…!” Her snakker me om hu som har kontroll på dagene gitt! Jaja, uansett så fikk eg testet ut Det Nye Garnet i går kwell!! Å nei, det er slettes ikkje så tjukt som man skulle tro at 50 m pr 50 gr er så dette falt virkelig i smak 🙂
Får nå sjå da, ja om det blir noe som etter hvert skal ligne på en kylling 🙂

Mulig eg bare får skrive ferdig den der handlelista
og se hva som skjer i løpet av dagen 🙂

 

 

KOS DEG!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. Vi stresser fortsatt rundt for å bli ferdig, men handlet i går. Eneste sorten som ble bakt er spist opp, skal forsøke å bake mer i kveld og i morgen.

      Angående katteseng, nå lå pus i hulen sin! Verden står ikke til påske 😂 Så gi det ca to år så skal du se at Milo plutselig en dag har godtatt sengen sin 😘

Siste innlegg