Delikat og lekkert i Supersoft!

Designet av Anna Radchenko | WoollyWood Design

 

Hvor mange hansker har du strikket? Ja slike med 10 fingre? Eg har lagt opp til utallige, like optimistisk hver eneste gang, det meste eg har strikket er EN hel hanske med 5 fingre! Skulle jo aldri tatt en pause etter den første for nr 2 kom aldri lenger enn vrangborda! Det er så typisk! Å nei, en hanske er ikkje vanskelig, overhodet ikkje – det er bare at det blir litt dill med alle de fingrene selv om de egentlig går lynfort å strikke! Skulle jo ikkje tro at det hadde så mye å si for eg strikker jo på NOE uansett!? Men en dag, DA skal eg strikke mine egne! Vel å merke så eier eg de fineste hanske vettu! Etter å bedyret min frustrasjon etter å ikkje få et par i havn fikk en jammen meg et par i posten for noen år sien, fra Henriette på Karmøy 🙂

 

 


De fineste hanskene! De ligger i gangen å venter på kulda
(Som eg egentlig håper ikkje kommer hihi)

 

 

Designet av Anna Radchenko | WoollyWood Design

 

Vettu vettu HVA?? Disse hanskene er strikket i samme garn som Holst Supersoft og vettu HVAAA?? Du trenger kun 1 nøste! Ho Ho Ho EN ting at det blir noen superbillige hanske, men akk så deilige de blir da! Hele hansken strikkes på pinne 2,5 så dette blir veldig delikat og lekkert ♥ Å ja, eg var definitivt nødt for å lagre disse her altså!

 

HARVEST GLOVES
Bildene over
One Size
-25% frem til 30.november

 

 

 

 

Designet av Lady Violette de Courcy

 

Hvis det der i mot overhodet ikkje frister å strikke 10 fingre så syns eg jo disse var knallflotte!! Lover deg at disse går rimelig fort og du rekker helt fint å strikke noen par til å ha under årets juletre 🙂

 

 

SWIRLING CABLE GAUNTLETS

 

 

 

 

* * * *

 

 

Akkurat nå er eg litt irritert over at eg har time hos politiet kl 12.20 med oppmøte kl 12.10. Eg kunne jo selv velge tidspunktet på en sånn timeplan, men eg kom jo ikkje på da at eg hadde planer om å vaske her
i heimen akkurat i dag! Med en avtale midt på dagen så forsvinner jo liksom hele dagen føler eg! Har ikkje god nok tid til å få gjort noe vettugt før eg går fordi eg trenger TID før eg skal ut og når eg kommer hjem? Vel, ja da må eg neste hente meg litt inn igjen, mulig eg finner på NOE etter politiet? Hvis eg kjører en annen vei hjem kan eg svippe innom på “Normal” å faktisk få i havn det meste til kalenderen til ungene! Det hadde jo vært veldig greit 🙂 En annen ting var at siden det Lensmannskontoret eg skal på ligger like ved legekontoret mitt – var planen å stikke innom der for å ta de prøvene eg skulle tatt for en stund siden…Hmm mulig eg går innom å ser HVEM som er på lab`n i dag for eg gidder faktisk ikkje sitter der i en time eller 2 bare fordi at den som er på jobb ikkje klarer å ta prøver av meg. Eg er sikker på at hun KAN klare det hvis hun bare henter frem litt tålmodighet, men når de ikkje har tid å sette seg ned en gang når de skal ta prøve da gidder eg ikkje at hun skal ødelegge muligheten for at andre skal klare det heller. Mulig eg høres veldig kritisk ut nå, men dette har eg vært med på flere ganger, det resulterer alltid i at eg forlater legekontoret med 8-10 plaster på hendere og armer UTEN å fått en prøve og DET kjenner eg på at eg har ikkje overskudd til i dag *punktum* Da vil eg heller bruke dagen min på noe mer lysbetont, ja som å gå innom “Normal”, kanskje humøret også stiger et par hakk da? Kanskje eg da vil klare å hente frem det lille overskuddet trenger for å få gjort litt når eg kommer hjem? Satser på det 🙂

 

 

 

LAG DEG EN FIN DAG!

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg