Delikate Votter og Norsk Strikkeoppskrift

Designet av Tina Hauglund

 

Hvor mange ganger har du strikket f.eks 2 venstrevotter? Ikkje sant! Ganske irriterende for da ender man som regel opp med å strikke 4 votter i steden for 2….i allefall er eg sånn, eg gjør heller det enn å rekke opp vott nr 2 som ble feil. Det er noe veldig demotiverende med å “starte på nytt”. Takk og pris for at det finnes oppskrifter hvor man slipper å gjøre denne feilen, strikker du disse vottene bør du i grunnen bare strikket alle de vottene du vil, bare du strikker i partall —> Høyre og venstre vott er like 😀 *Lykke*

 

 

 

Designet av Tina Hauglund

 

Du kan strikke hele votter, eller halve 🙂 Det blir liksom ikkje bedre enn dette, 2 votter i en liksom. Her har du virkelig muligheten for herlige prosjekter nå til helga! Start når HelgeKlokka kimer og se hvor mange du rekker før du stuper i seng søndag kwell! Hvor mange julegaver f.eks klarte du å ferdigstille?

Tina har listet opp forskjellige garn man kan strikke disse i, eg legger umiddelbart merke til at Finull er et alternativ *Lykke* – 1 Nøste er alt du trenger til ett par ♥ Tja, har du f.eks 5 nøster på hylla,
vel da har du allerede 5 julegaver i boks 😀

 

 

SEKRETÆRVOTTER
Bildene over
5 størrelser
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

 

Eg nevnte at det ikkje kunne bli bedre? Veeel, i grunnen så kan det jo det da! Vettu?? Eg har allerede denne votteoppskrifta eg, den ligger helt klar på mobilen min JuHuuu Eg har i lengre tid nå abonnert på Strikkezilla Design App`n og der ligger oppskrifta vettu, kun et klikk vekke – Det er vel en av de beste App`ne eg har. Mener det er ca 30`ish kroner eg betaler for den i mnd? Man merker jo egentlig ikkje noe til at et så lite beløp lagt på mobilregningen (Det er liksom myyye billligere enn å spille CanduCrush haha) men hekkan du får temmelig mye for de kronene ja for eg har jo tilgang på et mekka av Tina sine design ♥
Bare et godt tips fra en strikkeentusiast til en annen!

 

 

 

* * * *

 

 

 

Eg har lagt opp til en travel torsdag for å si det sånn så det er jaggu godt det straks er helg! Har jo Tannlegetime kl 12.50 i dag, før dette er planen å være i havn med handlinga, om ikkje annet nesten ferdig! Dvs at eg ganske snart bør komme meg på beina!

Etter det? Vel, da er planen min: Dusj, Pysj og Hobbyrom! Kanskje det blir en biltur med mor mi på lørdag, hun trenger å luftes en gang i blant og da er det greit å dra på PlommeSlang 🙂 Skal evn komme tilbake til det!
Men nå? En tur på badet å se seg i speilet!

 

 

LAG DEG EN GOD DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer
    1. Lykke til hos tannlegen. Håper du får det som du vil og til en god pris.
      De vottene var fine. Nesten, bare nesten så jeg vurderer å sette i gang.

    2. Takk for forslaget👍 Jeg liker egentlig ikke å strikke votter, men disse var så fine at jeg har ihvertfall sikret meg oppskriften. Liker godt at de er runde i tuppen 🙂

Siste innlegg