Denne dama avslutter bloggåret mitt!

Designet av Iaroslava Rud

 

Denne dama, for noen design og for noen oppskrifter, sier eg bare! Gjennom de siste ca 4-5 årene har eg bøyd meg i støvet noen ganger kan du si! Alt er så lekkert, det er sååå gjennomført ned til den minste detalje –
Eg måper virkelig inni mellom.

 

 

Designet av Iaroslava Rud

 

Selv om denne kjolen ikkje hadde blitt halvparten så lekker om eg strikket meg en
så er det absolutt en verdig NyttårsKjole, eller hva? WOW altså!

 

 

 

Designet av Iaroslava Rud

 

Det er de der detaljene vettu! Hun har det med å treffe blink med de! Har du lyst å beundre noe fint i dag ja da tar du deg en tur inn til henne, se f.eks på alle de utrolig vakre sjalene hun har! Oh MY! Det er så vanvittig eg finner nesten ikkje ord. Eg kommer nok sikkert aldri til å strikke noe fra henne, men eg kommer til å fortsette å blogge om henne inn i mellom bare fordi alt hun designer og strikker er så nydelig ♥ Absolutt verdt en titt!

 

MOORLAND DRESS
Bildene over
Str 44-46(S-M), 48-50(L)

 

 

 

* * * *

 

 

 


Ikkje så glamorøst over min strikkekrok ved årets ende hehe Har de siste dagene viet en del tid på Aamu, det nærmer seg styggfort vrangborda på erm nr 2 nå! Og da? Ja da er den finito! JuHuuu. Aamu har vært med meg hele året, gjennom hele perleeventyret og ikkje minst pandemien! haha Nå på tampen har eg jo også kastet meg over litt PåskekyllingDesign, vel vel, det gjenstår å se hvordan det ender!
Håper jo så klart å være i mål i god tid før påske 🙂

Nå skal eg straks svinge moppen over gulvet og gjøre meg litt klar for dagen.

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
FLOTT AVSLUTTNING!

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

6 kommentarer
    1. Godt nyttår 🥰 Gleder meg til det nye året, med daglig inspirasjon fra bloggen din.

    2. Godt kreativt nyttår og takk for mye inspirasjon og engasjement i 2020, vi sees i 2021🥳🥳

    3. Godt nytt år til deg og dine 🙂 Tusen takk for alle flotte og ikke minst inspirerende innlegg jeg har fått lese over morgen kaffen min i år. Gleder meg til å la meg inspirere over nye til neste år 🙂

    4. Takk for alle inspirerende innlegg i 2020. Ønsker deg og dine et riktig godt nyttår!
      Ønsker at 2021 blir et bra år for alle!

    5. Godt nytt år! Mulig du har skrevet om det, for jeg rekker ikke lese alt!
      Du som har påvirkning og mange lesere. Jeg tenker: Skrive litt om dyrevelferd! Man vil helst handle og bruke garn som ikke har vært til belastning eller dyremishandling på dyr!
      Bare et tips jeg hiver over til deg….Klem…

Siste innlegg