Denne dama gir seg aldri!

Designet av Jenise Hope Knits

 

Altså, er du på jakt etter det mest fantastiske teppet ever, ja da er Jenise Hope ei du bør besøke! Den dama strikker de lekreste og råeste teppene eg har sett! Eg startet på Persian Dreams for snaaart 10 år siden….Uten at eg har studert alle teppene noe videre kan det godt være at flere av lappene går igjen, bare i andre farger, men likevel…Er ikkje bare bare å sette sammen farger i så detajerte lapper.

 

 

Designet av Jenise Hope Knits

 

Eg strikket mine lapper med 7 strømpepinner, kan fint bruke en rundpinne også, men eg følte eg hadde bedre kontroll med strømpepinner. Da visste eg at når eg hadde strikket ut en pinne var eg ferdig med den siden. Slettes ikkje vanskelig, det er gode diagrammet i oppskriftene. Eg strikket mine lapper i Holst Supersoft 🙂 Å nei, mitt teppe er slettes ikkje ferdig…sukk…det poppet opp så mange tepper etter hvert og eg ble ganske overveldet for eg hadde jo lyst på alle!! *ler* Du må nesten bare sjekke ut profilen hennes på Ravelry,
der ligger det mange flotte tepper!

 

DARK STORM BLANKET
Bildene over
Str 182 cm X 152 cm

 

 

 

* * * *

 

 

 

Oj oj oj for en sløøøv dag da gitt! Husker nesten ikkje at eg kjørte Amira og de til flyplassen…Kom hjem, spiste litt og stupet langt under dynene…Våknet i 16 tiden og lå våken ei stund før eg sto opp…Nå føler eg meg klar for senga igjen, kommer fullstendig skjevt ut når det kommer ei natt uten søvn…Irriterende! Måprøve å holde ut et par timer til, bare sånn at eg ikkje våkner i 3-4 tiden og føler for å stå opp 🙂

 

 

 

HA EN FIN
STRIKKEKWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg