Denne MÅ du strikke! -Dansk Strikkedesign

Designet av Ruth Sorensen

 

Altså…hvor mange slike små trøyer har du strikke til småtroll? Vettu? Eg har strikket mye opp gjennom, men noe av det mest delikate eg tror eg har strikket er slike små trøyer. Tynt garn og tynne pinner blir til de beste og luneste undertrøyene ever! Vettu hva som er ENDA bedre?? Ååå du kan strikket de i Holst Supersoft ♥ Ingen over, ingen ved siden av! Orginalt strikkes de i Højlandsuld fra Garnudsalg (Det er samme type garn som Holst Supersoft).
Å ja eg har strikket av det også eg, det er vikelig deilig, men skal eg være heeelt ærlig? Det garnet stinker!
Det har en intens stram ullukt og det svir i nesa liksom….trist, for garnet er som sagt nydelig ♥

Du kan jo selv velge om du vil strikke i Supersoft eller en av de andre blandingen. Du finner Holst Garn med både silke, bomull, cashmere og så har du Titicaca som er deilig, ren og tynn alpakka 🙂 Alt finner du HER INNE

 

 

 

 

 


Designet av Ruth Sorensen

 

Det som også er skjønt er at du kan hente frem den fine knappesamlingen din! HVEM elsker vel ikkje knapper!?! Hæ? Iiiikkjeee sant! Åååå ♥ Hvis du skulle ønske å personalisere knappene litt kan eg absolutt anbefale å svippe innom Snella&Petronella ♥ Eg har pyntet opp mye babyklær med koselig knapper der i fra,
eg fikk t.o.m en gang tilsendt knapper som det står “Vibbedille”hehe STAS!

 

 

JANUS OG JANE
Bildene over
Str 0 – 12 mnd
Dansk Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

Det regnet da eg sto opp, men nå skinner sola! Hva eg skal ta meg til i dag har eg ikkje helt bestemt – ennå! Begynte jo så klart på noen perlerier i går kwell som eg ikkje ble helt ferdig med så ja, eg bare MÅ perle det ferdig da vettu. Eg er ganske sikker på at du kommer til å like akkurat disse!! MoHaaa!! Det er mye mulig at eg kommer til å rusle rundt på terrassen, men eg får se hva og evn hvor mye ryggen orker 🙂 Uansett så tror eg det er lurt
å vanne litt på de blomstene eg fikk hjem på fredag 🙂 Trøster meg med at eg FORTSATT er tidlig ute for i fjor kjøpte eg ikkje disse blomstene før 30.mai! Så ja, 0 stress what so ever! Eneste forskjellen nå som eg aldri har hatt før er at eg i år plantet til påske!! Dvs at pottene slettes ikkje er klare for planting likevel…De var det fordi eg gjorde de klar i fjor høst! Da ribbet eg alle pottene og kledde de i plast, når eg tok av dette tidligere var de helt fine i jorda – Klar for nye blomster. Nå må eg jo tømme de igjen før eg kan plante nytt…Åååå jaja!

Hmm trooor eg glemte å tømme vaskemaskinen i går kwell!? Dvs eg må surre maskinen en gang til….den er full av håndklær! Eg fylte opp alle håndkleskuffene forrige uke og nå kan eg nesten starte forfra igjen! Jaja sånn er liver *ler* Men? Eg er innstilt på å ha en avslappende og fin søndag uten for mye hit og dit 🙂

 

 

KOS DEG DU OGSÅ!

 

 

 

(Lyst å se det nye om mulig litt spesielle DoSkilte eg perlet? Sjekk HER! haha)

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

7 kommentarer
    1. Jeg setter på alarm på mobilen, sånn at når tiden vaskemaskinen skal være ferdig , så hyle alarmen. Ikke flere omg på vaskemaskin enn nødvendig

    2. Doskiltet ditt ja. Haha. Her ville jeg nok “skrevet” HJORT istedet for GJORT.Siden du har en hjort over teksten.
      Gir kanskje enda bedre mening da.Bare en tanke.
      Ha en fin dag.

      1. Naaaj, ikkje helt enig der. Om eg tar bort den store Hjorten så kan teksten stå alene, ergo har den et poeng. Hjorten kan jo uansett stå alene, men for at Hjorten skulle ha noe å gjøre på ei dodør ble teksten som eg har skrevet den 🙂

        1. Ok.Men nå kommenterer jeg ut fra hva bildet faktisk viser,en hjort med tekst under. Ha en fin kveld.

            1. Det kom ikke frem av blogginnlegget at du hadde tenkt å fjerne hjorten på noe tidspunkt.
              Jeg skjønner også hva teksten “få det gjordt” på ei dodør menes,hehe.
              Poenget mitt er vel bare at så lenge hjort og tekst er sammen så ville det være bedre om det sto Hjort.Hahaha.

Siste innlegg