Kos deg i hverdagen – Hver Dag!!

Reklame | Rito Garn & Hobby

 

I hvor mange år har eg gnålt og gneldret om hvor viktig det er å kose seg? HVER dag! Uansett hvordan humør
og form er så klarer man som regel alltid få til litt kos. Kos er veldig individuelt, det kan være så mangt,
men felles for alle kosemetoder er at du har det godt med deg selv.

Så ja, bare for å poengtere det så perlet eg i vei og hang det opp i gangen! Da er det det siste du ser når du går ut døre fra oss 🙂 Viktige ord å ta med seg 🙂 Vettu ka? Selv om verden kanskje står på hodet
og du føler det meste går til helv…. så ER det lov å kose seg ♥

De store bokstavene fant eg i Bloggen til Anja Takacs 🙂

 

 

 

 

Har også dekorert døra i gangen! Jepp, eg hang opp en hjort eg, for sikkerhetsskyld så er dette døra inn til lilledoen – Så da tok du teksten også vil eg tro? *humrer*

Alt du måtte trenge til PerleKOS finner du HER INNE!

 

 

 

 

Akkurat nå står Amira å lage noe som eg er sikker på blir verdens beste pizza! ♥ Gleder meg for nå begynner eg
å bli ganske sulten 🙂 Har ennå ikkje helt fått slappet av i dag, det er noe hele tiden. Eg kjørte jo Dib ned til mor mi ganske tidlig og han har fått gjort mye i hagen der. Eg har surrer rundt og holdt på med diverse, men nå er det straks kwell og da skal eg bare? Jepp, eg skal KOS meg 🙂

 

 

KOS DEG DU OGSÅ!

 

 

 

Go`klem fra ei Godsliten Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg