Det beste i livet er som regel Gratis

Designet av Leila Raven

 

DISSE ⇑ Ahaa disse har eg strikket ganske mange av, de første par i 2010! (Hjelp det er jo kjempelenge siden!!) Så ja, nå fikk eg jo veldig lyst til å strikke nok et par! Fullstendig tidløs så det er bare å bunkre opp enten av den ene eller andre grunnen. Uanmeldte Gaver? PERFEKT! Sjekket min egen Ravelry Profil og eg ser eg har strikket de første i Viking Sportsragg, bruk gjerne annet diverse garn i ca samme tykkelse 🙂 Noen andre fingerløse som eg også har strikket en del av er DISSE, elsker når eg kan bruke knapper uten annen mening enn å dekorerer 🙂 SÅ GØY!

 

NALU MITTS
Bildet over
Gratis oppskrift

 

 

 

 

 

Designet av Arienne Grey

 

Ååå ikkje sant? Selvfølgelig må eg plukke med meg disse også! Her kan eg raske sammen noen nøster med Finull, det er jo perfekt til denne type votter nå når med snart nærmer oss våren.
Ingenting som minner om det ute i dag da…sukk…

 

CLOUDBURST
En størrelse
Gratis Oppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Eg var jo litt på farten i dag vettu og fysj for et vær! Eneste eg tenkte på var å komme meg hjem og krype under teppet på sofaen! Gikk jo fint hos legen, skal ta noen flere prøver (Skal sjekkes for gluten bla). Magen blir stort sett skikkelig i opprør uansett hva eg spiser så nå er det nok på tide å sjekke om det er noe nytt som har oppstått eller om det er gammelt grums som streiker, inte vet jag inte. Ang den der røykeslutt vektøkingen min (nesten 10 kg!!). Sjekket vekta i dag og nå er 4,7 kg borte, bare sånn. Kan nok takke jula for det haha Eg går som regel alltid ned noen kilo i jula for eg blir jo dårlig av det meste man putter i seg da *ler*

Anyway, NU er det storm i kasta her i høyden og det røsker skikkelig i veggene + at alle julelys (ja eg vet, de henger der ennå…) som henger på utsiden av terrassen nå er på innsiden…Skal ta de ned første dag med opphold – vær du sikkert!

Siden eg likevel var ute på tur svippet eg innom Europris siden de hadde litt gode tilbud på bla vaskemiddler og ikkje mins Omega3 – 2 glass for 100 kr av samme type som eg nå har spist noen år 🙂 Vel hjemme gjorde eg som eg lovet  meg selv; Rett ut på sofaen under pleddet, sovnet og sov i hele 2,5 time! Zzzznork sier eg bare! I morgen er ut å hente hjem vår og mor mi sin helgehandel + eg skal innom ei dame her i Tananger å hente hele 30 hjemmestrikke barnegensere!! Eg har vært i kontakt med Frelsesarmeén, de var mer enn takknemlig +
eg skal sjekke med et krisesenter om det er et behov der 🙂 Dette blir bra!

Men nå? Vel NÅÅ skal eg strikke, hva skal du kose deg med?

 

 

KOS DEG INNE
I STORMEN

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg