Det beste med et velfylt Hobbyrom??

Det er akkurat som med garn…Kan man egentlig ha for mye garn? Hva er i såfall for mye?? Eg har mine egne regel hva gjelder garn og du har garantert dine 🙂 Hva gjelder så for et Hobbyrom? Ja om man ønsker et velfylt et? Variert innhold er jo nesten et must, kommer litt an på hva man liker å styre med. Man trenger jo ikke lagre på en haug av treskjærer verktøy f.eks om man ikke styrer med det, sant? Men hva da om man egentlig styrer med litt av hvert? Når situasjonen er at man aldri vet hva man skal gjøre før man er i gang? Et plutselig innfall? Da er det irriterende om du enten må ut å kjøpe det du trenger der og da, eller om du må sitte ved postkassa å vente…Det er greit å bruke sunn fornuft og ikke minst “Kjekt å ha”-metoden 🙂 Aldri godt å vite NÅR man trenger akkurat den og den tingen….men, kriteriet bør jo være at det er plass uten at det blir kaos…Eg nærmer meg grensen nå.

 

 

 

Her for en stund siden skulle eg kjøpe meg noe stålpinner…de vanlige som er 30 cm og du kan bøye de med hendene…Vel, eg hadde tydeligvis klikket på feil og fikk noen skikkelig kraftige og lang jern (wier) pinner….Tjukke var de og, nei...disse var ikke så gode å bøye og den “lille” avbitertanga min kom til kort, eg måtte ha skikkelig verktøy fra garasjen. Men ok, eg kunne sendt de i retur og fått riktig, men la de på hylla her og tenkte at de kan sikkert brukes en dag…Vel, den dagen kom i går! Eg så noe stilig på nett, bare i en gigantisk størrelser og da begynt hjernen å jobbe! Hva om eg laget noe lignende, bare mye mindre?! Tja, det bør jo la seg gjøre, eg måtte bare gruble litt…jernpinnen var i dette tilfellet helt perfekte, altså: Kjekt å ha!

 

 

 

Begynte me då “Klippe” til disse pinnene slik at de skulle passe til mitt prosjekt…Det var mer styr enn først antatt og eg griset og blandet denne steingipsen i flere runder….

 

 

 

 

…måtte bruke tenger for å klare å bøye de som eg ville, men hekkan dette tok tid…Ble ikke ferdig slik eg hadde tenkt i går, må neste fortsette i dag! Sluttresultatet tror eg blir ganske stilig faktisk, det gjenstår å se!
Eg trenger en tørr dag ute for å ferdigstille for dette skal spraylakkes 🙂

Anyway, før eg skal gjøre noe som helst skal eg ut på tur! Ble litt av en værdag i går,
men i dag er det bedre så det blir garantert en fin tur! Gleder meg til frisk luft!

 

 

 

HA EN SUVEREN DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg