Det er bare å fortsette med gode sokker – Strikkeoppskrift

Designet av thepetiteknitter

 

Sånn! *Klapser i hendene* Da var man tilbake til den “normale” sommeren igjen: 13 gr og regn…Ser ut for at sommeren er på en liten snarvisitt allerede på fredag, det er bare å glede seg 🙂 I mens kan me bruke ull, så derfor tenker eg me kan strikkes oss nok et par sokker 🙂 Pinnsvin sokker er vel koselig? Lekre var de i allefall 🙂

 

 

 

Designet av thepetiteknitter

 

Sokkene på bildet er strikket i garnet Nord fra Drops, ikkje bare er det enkelt å finne, men det er også et
rimelig og godt garn 🙂 Sokkene er jo i klassen: Superkoselige!

 

HEDGIE SOCKS
Bildene over
Flere størrelser

 

 

 

* * * *

 

 

 

I dag er det litt sånn dagen der på, er i grunnen alltid det etter en tur som det me gikk i går! Det eg burde ha testet en gang er å komme meg ut på en dag som i dag og faktisk gå ei ny mil…Ja for det er jo det man gjør om man f.eks er på 3 dagers fjelltur; Da er det ut å gå igjen dagen der på. Har ikkje direkte vondt noe sted, men eg kjenner det i kroppen. Eg vet også, av erfaring, at om eg hadde gått ut i dag så hadde eg ikkje kjent det 🙂 Uansett, eg har andre planer! haha Eg har mye nystøp som nå er tørt og da trengs det både maling og lakk! Måten eg har valgt
å male en del av disse støpene på TAR TID, men det er jo meg i et nøtteskall...Sjeldent at noe går kjipp-kjapp! Av den grunn håper eg jo at det faller i smak og at eg faktisk får solgt noe….*Spennende* Men ok, nå er eg sååå sulten så eg tenker å rane både tørrskap og kjøleskap!

 

 

 

HA EN FIN DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg