Det er noe med det enkle…Gratis Strikkeoppskrift

Designet av Purl Soho

 

Ingen tvil, det enkle er ofte det beste...og i dette tilfellet? Også det søteste ♥ Åsså er det jo riller! På tide at det kommer noen babyer snart….babysokker og annet smått er jo sååå kjekt å dille med!

 

 

 

Designet av Purl Soho

 

Eg har aldri vært fan av sokker i bomullsgarn, men disse funker! Pysj/Sovesokker i bomull til de minste er jo deilig mykt da, på små “tottilotter” ♥ I allefall når temperaturene ligger å vaker rundt 20 gr, men ellers tenker eg at myk alpakka er en god vinner for kalde “tottilotter” 🙂 Her er det bare å finne frem snånøster/rester for er det noe som potensielt kan forsvinne i ammetåka så er det småsokker! Fyll en kurv og la det bli en perfekt Barselgave,
hvorfor ikkje? *smiler* Eg elsker å strikke barselgaver når det er et ønsket, eg hadde en ting med at eg kjøpte
søte KofferterSøstrene Grene som eg fylte opp med både det ene og det andre ♥

 

 

HAPPY FEET BOOTIES
Bildene over
Str 0 – 6 mnd
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

Ikkje sant? Nok en dag med over 20 gr og sol! Kan bare glemme det, får ikkje til å få på sko en gang…At det ligger en pakke fra Temu i postkassa får meg ikkje til å ville prøve en gang! *ler* Sitter tålmodig å venter på at noen snart står opp….*Kikker utålmodig på klokka* Etter en runde i stua i morges har eg innsett at det er på tide å fortelle de eg bor sammen med at ALLE plantene i stua slettes ikkje er plastikk…Mulig det går et lys opp da slik at
de grønne skjønnheten kan få litt vann…

Nei…kjenner ingen bedring i dag heller...så sånn er det med den saken, kjenner heller på at det vanskeligere å få bort kvalmen. Vet at smerter kan fremkalle kvalme, og det er vel noe av det verste syns eg…! Nytter liksom ikkje
å bøtte ned på med ingefær heller *ler* Jaja, eg får bare sitter her, strikke litt, hekle litt og kanskje eg får støpt noe med de nye formene som ligger i postkassa…etter hvert!

 

 

 

HA EN FLOTT DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer
    1. Sies det ikke at toppen på smerte er dag 12? Stemte på meg da eg brakk tre ribbein for 2 år siden. Ble satt ut lenge da pga smerte de siste 8 mnd har eg trent mye styrke og det har hjelpt meg. Krysse fingre fir du snart e på beina igjen dritt med sånne fall. Lag deg en fin dag og nyt den

    2. Fine små sokker🤗, og god bedring til deg😊.
      Er inne og leser, selv om jeg ikke legger igjen spor..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg