Det er på tide hvis du har lyst på…

Designet av Lotta Lundin

 

…noe Julete TIL Jul? Ja da er det på tide å få det på pinnene! Du har fått med deg at både julenisser og julesnop er på plass i butikkene (og det FØR Halloween!)? Ja akkurat, og da vet me jo at det går fryktelig fort frem til desember og DA er det for sent å starte på votter….spesielt om du vil bruke de i desember…Pju-hu…Det er jo alltid typisk at me finner noe fint og julete me har lyst på når jula er HER, derfor tenkte eg det var på tide å slenge ut disse go`bitene
i god tid 🙂 E du med?

 

Oh, DEER
Bildet over
En størrelse, kan reguleres med pinner og garn

 

 

 

Designet av Aimee Alexander

 

SNOW GHOST MITTENS
Str Voksen – Small, Medium og Large

 

 

 

Designet av Tracy Leming

Disse har eg hatt på bloggen før og eg liker de like godt ennå ♥ Syns de er så fiiine, rene og helt enkle.

 

DOUBLEKNIT SNOWFLAKE
FINGERLESS GLOVES

Str medium dame
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

Halv 6 og eg er på vei ut av senga…Ali lukket vinduet på soverommet i frykt(!!!) for at Milo (Katta vår) skal hoppe inn vinduet…Resultatet er jo at eg våkner dørgens gjennom våt av svette og har intet annet valg enn å bare stå opp! Dvs at denne dagen går nok med til å sove bort mange gode strikketimer. Men, før det skal eg ut å handle for mor mi 🙂 Greit å få det unna gjort før eg stuper under dyna igjen, for akkurat nå er eg redd for at eg kommer til å sove til i morgen *humrer*. Ja jo, det er deilig å kunne ha muligheten til å ta seg en kwil, men eg liker jo aller best å være VÅKEN hele dagen! Syns jo at det egentlig er bortkastet å sove når det er så mye kjekt å holde på med (Les:Strikking).

Eg er bare NØDT til å bli ferdig med denne Macey Genseren min FØR Strikkefestivalen her i Stavanger fordi DA blir det nytt prosjekt på meg!! Woop Woop! Da skal nemligen DENNE GO`BITEN på pinnen min ASAP! Eg gleder meg som en unge fordi eg skal også strikke den i orginalgarnet, noe eg faktisk sjeldent gjør om eg skal kjøpe garnet selv(!!). Det er vel å merke om garnet er noe dyrt (for mitt visakort og det syns eg dette garnet er). Den strikkes i det deilige TUKUWOOL i akkurat de samme fargene som genseren er strikke med 🙂 Snille Christine som driver God som Ull her i byen har reservert garn til meg og tar det altså med seg til Strikkefestivalen hvor hun deltar med den deilige butikken sin ♥ Så ja, all grunn til å glede seg 🙂

Nå der i mot må eg bare hyle ned på med kaffi slik at eg ikkje sovner på Rema om en stund!
Ja det skulle jo tatt seg ut!!

 

(Fikk akkurat mail fra Global Sport og en ny drakt i riktig størrelse er allerede i lufta til Dib.
Får også da en returpose til drakten me fikk i går. Herlig med kjapp service)

 

 

 

LAG DEG EN GOD DAG!

 

 

 

Go`klem fra ei Vibbedille som sliter med å våkne! 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg