Det er sant : Jula varer helt til Påske!

Reklame | Rito Garn&Hobby

Foto: Vibbedille

 

Det var neste så eg vurderte å sette på julemusikk i dag! Jul i stua 1.mars! Eg bare måtte prøve ut noen av julefigurere og planen for hvordan inngangspartiet skal pyntes til jul begynner allerede å ta form. Ikkje minst så har eg dørskiltet ferdig i hodet! Det som eg har planer om å pynte inngangspartiet med til jul er større figurer så eg må trene og trene på den strykinga! Figurene trenger ikkje være så store før det kan oppstå problemer. Meldte meg inn i ei gruppe på FB i går og der plukket eg med meg noen tips. Men vettu? “Der ute” i verden perles det de utroligste ting, og STORE ting! Oh My!! Man kan virkelig få blod på tann av å sitte sånn å scrolle – Farlig, farlig!! 🙂

 

Og du?? INGEN er for gamle til å perle! Må bare si det for DET er faktisk et tema flere steder, men det er bare tull og tøys! Syns du det er kjekt, ja så er det det viktigste og ikkje hvor gammel du er. Mye av det som perles “Der ut” er absolutt ikkje noe et barn hadde orket for å si det sånn 🙂

 

 

 

Foto: Vibbedille

 

Disse figurene er jo supre til å pynte opp på kjøleskapet og andre hvitevarer, lim på en magnet bak
og heng de opp 🙂 Eller du kan bruke “veggtyggis” og heng de opp hvor du vil .

 

 

Foto: Vibbedille

 

Kan jo også brukes til å henge på Julegaver, ja som en ekstra liten gave 🙂 Eller? Heng de på juletreet –
I vinduene, ja du skjønner 🙂 Alle disse figurene har eg hentet fra PerleApp`n til Anja Takacs –>It`s Bead,
der er det utrolig mange flotte figurer som er greie å starte med siden du trenger kun 1 brett pr figur.

Figurene i Disse Bøkene trenger som regel flere brett da de er en del større, men eg har jo allerede mange figurer i kø!! Alt du trenger for å perle finner du HER INNE, der finner du både små, store og større pakker med perler
og ellers alt du måtte ha lyst på. Eg har virkelig problemer med å holde meg i selen når det kommer til hobbystash! Dette er den perfekte hobbyen å dra frem til barn eller til å lage juleverksted med. Det er ikkje noooe griserier!
Eg er veldig anti glitter og får fort noja hehe Men perler? Det er rent og pent og det som daler på gulvet koster du kjapt opp uten at du må vaske og støvsuke 🙂 Liker det eg, og ja! Eg er nok dessverre hekta, ja helt aldeles...
Nå gleder eg meg bare til i morgen for da kommer det ei diger eske i posten med masse glass som eg skal ha perlene i. Har vært litt dilling ang det i dag for eg må ja tape posene etter hvert…
Liker systemer så det skal bli herlig 🙂

Nå har eg perlet nok for i dag og det er på tide å sette seg å strikke 🙂 Fikk strikket en del i går kwell
og eg kan seee vrangborda der bort nå så det gjelder å holde oppe dampen!

 

 

KOS DEG OG HA EN AVSLAPPENDE
OG FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra ei Vibbedille “på kjøret” 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg