Det er sikkert snø et sted? -Eller…?

Designet av Schin Loong

 

Dvs det er alltid en grunn for å strikke votter, vet jo aldri når man trenger det? Været kan jo ofte være litt uforutsigbart her til lands så et par på hylla i yttergangen er jo nesten et must. Dessuten er det jo som du vet flotte gaver, og det er gøy å strikke, spesielt votter som dette. Er faktisk positivt at de ikkje er like, me vet alle hvordan den er med vott nr 2, for ikkje å nevne sokk nr 2…Ikkje sant!?

 

 

FU*C SNOW MITTENS
Bildet over
Fra str Tenåring til Voksen mann

 

 

 

 

Designet av Schin Loong

 

Mitt favorittgarn til votter er Finull, i alle disse 3 votteparene er det brukt Knit Picks Palette som er litt tynnere. Da tenker jo eg at Jamieson&Smith også kan fungere helt supert, for ikkje å nevne også Tukuwool! Designeren strikker på pinnenr 2,25 – strikkefastheten er 32 m så prøv deg frem. Strikkefastheten er viktig, spesielt på votter som dette hvor du ikkje har rom for å trikse så mye med mønsteret 🙂

 

 

LET IT SNOW MITTENS
Fra str Tenåring til Voksen Mann

 

 

 

 

 

Designet av Schin Loong

 

Garantert at du kjenner noen som hadde elsket votter som dette, det gjelder jo kanskje bare å treffe med budskapet? Noen elsker snø, mens andre hater det 🙂 Sånn er det!

 

HOLY F*CK IT`s COLD

 

 

* * * *

 

 

 

Jaja, hva skal du i dag?
-Vel…eg skal ned til mor mi å vaske bosspann!
Eg vasker ikkje en gang våre egne…sukk…Ali pleier bare ta de med høytrykkspyleren en gang i blant…

Ellers? Vel, eg venter på at siste del av prosjektet mitt skal tørke…Noen ganger tar det visst nok bare litt tid, skjønner ikkje hvordan 2 like ting kan tørke så forskjellig? Merkelig i grunnen, men men, kan ikkje annet enn
å vente gitt. Så ja, da passer det kanskje med et par timer ut av huset. Må uansett innom butikken en kjapp tur så får me sjå hvordan denne dagen blir 🙂

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg