Det er varme i hullene! – Gratis Strikkeoppskrift

 

Designet av Mandie Harrington

 

Vel, om du skulle trenge et luftig og stilig sjal til sommeren så snapper du til deg dette 🙂 Strikkefastheten her er på 34 m/ 52 row så ja, det er ganske tynt! Det på bildet her er strikket i Silkegarn. Har i grunnen lite greie på hva som er godt silkegarn, men eg hadde vel gjerne tatt en titt hos de som farger/spinner garn selv og kjøpt meg et par hesper som er ca 400 m pr 100 gr – Da nærmer du deg nok ganske så riktig tykkelse vil eg tro 🙂 Bruk gjerne blandingsgarn også; Merino og Silke er jo deilig + at det “henger” fint.

 

Designet av Mandie Harrington

 

SUMMIT
Bildene over
152 cm X 55 cm

 

* * * *

Ble jaggu ikkje mye gjort av meg i dag gitt! Eg kapitulerte som eg sa, men eg gjorde det skikkelig haha Rett under dyna og eg soooov helt til kl 16!! Trodde jo det var midt på natta da eg våknet og ikkje husket eg hvilken dag det var! Snakk om å være helt i ørska!! Dvs eg fikk en time å våkne skikkelig på for Dib og eg skulle jo ut å kjøre. Først til veterinæren for å kjøpe Flått og Ormekur, men der var det jaggu meg nye regler!! Det eneste eg fikk gjøre var å bestille en resept, syns jo det var rart at eg ikkje kunne få den med meg der og da, men fikk beskjed om å hente den på onsdag!?! Spurte hvorfor og det var fordi dyrlegen var opptatt der og da og kunne ikkje signere…Ok…fikk da summet meg litt og ga beskjed at de kunne heller sende den i posten til meg – 150 kr Takk – KUN for resepten!? Det er virkelig SVINdyrt med DYRlege! Nå skal me altså hente medisiner til dyr på apoteket – IGJEN! Hvorfor endrer de det frem og tilbake egentlig, ja eg vet det er Mattilsynet som bestemmer. Første gangen me hadde katt hentet me også medisinen på apoteket, men de siste 10 årene minst har me kjøpt det hos Veterinæren. Jaja…

Eneste skikkelige gla`nyhet i dag var at Dib kom hjem med 6`er i muntlig 🙂
Nå skal eg nyte ALENE TID og se på GOT til ungene kommer fra trening i halv 10 tiden 🙂

 

 

KOS DEG
OG HA EN HERLIG KWELL

 

 

 

 

 

Go`klem fra trøtt Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg