Det gikk fort: LUKRATIV VENNETJENESTE!

 

Oj Oj hadde da slettes ikkje forventet en sååå kjapp respons
Vennetjeneste Innlegget mitt!! O`la la….

 

 

 

Oversatt med Google Translator:
“Hei, jeg beklager hvis dette støter deg, men jeg synes du er veldig attraktiv, og jeg vil gjerne at du skal være min sukkerbaby. Bare å fortelle deg intensjonene mine i tilfelle du vil være interessert La oss snakke vilkår som en ukentlig godtgjørelse på €4000 bare å betale for tiden din

 

Tja, vurdere å bare slå til, alderdommen er virkelig sikret her vil eg si 🙂 Kanskje han rett å slett bare trenger ei som kommer å vasker og gjør rent sånn en gang i uka? Er jo lov å håpe!

 

 

 

 

DET ER HÅP FOR ALLE

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂 
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

8 kommentarer

Siste innlegg