Det samme med sokker! -Strikkeoppskrifter

Designet av thepetiteknitter

 

Votter er jo ca i samme kategori som sokker; Uansett årstid, det er bare å strikke for man får jo aldri nok! Dessuten er det jo i forbruksgruppa, sant? Hvis du ikkje bruker votter, men liker sauer kan du jo heller strikke Sokker med sauer? Sauser er alright dyr og kan strikkes på alt om man vil, ja akkurat som ugler…! Noen dyr er med anvennelige enn andre *ler* Akkurat som poteter hele gjengen!

 

 

 

Designet av thepetiteknitter

 

Vottene er strikkt i Ístex Einband som er Islandsk ull og finnes i flere flotte farger! Dette er nok votter som blir bedre og bedre etter bruk 🙂 Akkurat som votter i finul: Toves lett og blir tette og gode votter.
Det er bare å starte med å fylle gavekista for 2023

 

OVIS MITTS
Bildene over
Str XS – XL

 

 

 

* * * *

 

 

 

Vinden uler rundt hushjørnene her og det plasker i rutene; InneKoseSøndag og intet annet enn det. Skal først bare fly en tur innom badet før eg parkerer på Hobbyrommet – Kan snart kalle det for Eventyrrommet tror eg! Det er uansett kun for en periode for eg håper at det etter hvert skal monteres opp et annet sted, får sjå 🙂

I går fikk eg da strikket litt, ikkje så mye, men nok til at genseren min vokser sakte men sikkert…Hmm muligens eg har meg en ny genser til høsten igjen? Har i grunnen kun planer om å surre i min egen boble i dag…

 

 

LAG DEG EN
FIN SØNDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar

Siste innlegg