Det var på håret!

Reklame | Grønnestad Hårklinikk og Frisør

 

Det er jammen bra at eg har gått mye tur den siste månedene fordi da har eg brukt lue!! Å nei, eg har jo ikkje hatt lue på heeele tiden, men likevel nok til at eg kunne skylde det på den svære ulldotten som kruset seg på topplokket! Det har vært ganske krise, den egentlig grunnen bortsett fra at håret hadde vokst ut av dimensjoner er nok dårlig valg av shampoo….dessverre...Eg har vært bortskjemt i noen år nå med skikkelige “tilrettelagte” shampo, balsam og hårkurer fra frisøren min. Da eg gikk tom for ca 1 mnd siden raket eg bare med meg 2 flasker fra Rema slik eg i grunnen har gjort det meste av livet mitt, men eg merket det allerede etter første dusj…Håret ble knusstørt, mulig (og sikkert garantert) at det var feil shampoo i forhold til kjøpekrøllene eg hadde hodet fult av…Det så slettes ikkje bra ut og når eg så etter ei uke også går tom for den “magiske” oljen eg bruker i håret….ja da var det jaggu ikkje håp lenger…Eg sendte en mail til frisøren min Grønnestad Hårklinikk og Frisør og fikk meg time på flekken! Endelig, i går kunne eg slepe med meg høydotten inn i frisørstolen, legge det i hårvasken og det var nesten som håret tappert sukket: “Ahaaa reddet, og det på håret!”

 

 

 


Altså…denne Veganske Shampoo`n fra Orising har eg snart brukt 1 års tid og den er proppfull av fuktighet, absolutt noe et hode fullt av kjøpekrøller trenger – Det beste? Du trenger bare noen “dråper”, det er nok! Ei flaske som dette har eg veldig lenge, forrige flaske fikk eg i høst så den er virkelig drøy! Den har også en balsamkur ♥ Med en så drøy shampo blir det faktisk (om du regner på det) dyrere med shampoo/balsam fra en matvarebutikk…

 

 

 


Etter at eg fikk meg krøller i 2020 har denne store blå flasken “Modelling Serum” vært et must, dvs eg har god erfaring med den nå! Eg liker best krøller på sjølstyr, dvs: Eg klemmer inn en del av dette i vått hår, lar håret være til det er ca tørt, rusker så godt i håret og er fornøyd! Da ser krøllene freshe ut selv om de står den veien de selv ønsker! Eg liker å ha det enkelt. Denne lille flaska gjør underverker om du har litt tørre tupper,
VIPS så blir tuppene blanke og friske 🙂

 

 

 

 

Da eg satte meg i frisørstolen i går var det ikkje mye krøller å se, det lignet mer på at eg hadde puttet strikkepinnene i en stikkontakt! Men med en god vask og kur + en runde med saksa poppet de tilbake en etter en! Så fornøyd! Torhild, frisøren min anslo at de ville holde seg fint frem til forsommeren mai/juni da blir det sikkert en ny runde med papiljotter – Å nei, eg er slettes ikkje ferdig med å være en krølltopp….Mulig det er kommet for å bli!

Ellers vil eg jo som mange ganger før si at hvis du er lei det lange håret ditt….ikkje la det bare dale i gulvet hos frisøren….Fikk frysninger her i uka da eg så en STOR norsk influencer gjøre nettopp dette….! DET flotte håret, sikkert minst en halvmeter ble bare sopet opp fra gulvet og kastet!! Eg vurderte der og da å sende hen DENNE LINKEN for hen burde faktisk visst bedre! Er det mulig liksom…Derfor håper eg at du gjerne tenker anderledes om du har tanker om å bli kort 🙂 Bort du i distriktet og ønsker å donere hår, eller bare har et ønsket om en behagelig salong? Vel, Grønnestad Hårklinikk og Frisøren finner du i St.Olav Stavanger. De kan også hjelpe deg om du vil ha mer hår + de har et fantastisk utvalgt av parykket og lekre hodeplagg

Nå skal eg bare en tur på badet å riste litt på krøllene og starte dagen!

 

 

 

LAG DEG EN
FLOTT DAG

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer
    1. Krøllene dine er fine, de kler deg, så de skal du bare fortsette med☺️

    2. Jeg hadde langt og krøllete hår før( permanent) og elsket det. Men når håret begynte å faller veldig mye, fikk jeg håret klippet kort og sluttet med permanent.
      Jeg skulle ønske jeg hadde naturlig krøller:)

Siste innlegg