DETALJENE som gjør hele prosjektet – Fine Gaver

Reklame | Rito Hobby

 

Alt som eg har brukt til disse prosjektene finner du hos Rito Hobby,
legger linker etter hvert til det enkelt produktet
🙂

 

 

Her er det gode tips til både hverdagsgaver og ikkje minst som prikken over I`n på JuleStrikkeGavene!

Det har blitt en del prøving og feiling de siste ukene, men eg kom i mål og alt skal eg lage mer av! Her ser eg absolutt uante muligheter, ikkje minst til å bruke på det meste av det eg strikker 🙂 Eg er sikker på at du får dine egne ideér til hva du kan bruke disse tipsene til?

 

På de første lappene har eg brukt en rull med SVARTE LÆRREIMER

 

 

 

 

 

Eg har strikket noen helt enkle grytekluter, strikket i dobbel tråd av Infinity Hearts Rose bomullsgarn på pinne 3. Garnet får du i mange herlige farger, sikker på at det er en eller 5 som passer 🙂 Ganske kjapt la eg opp 30 m
og strikket 40 riller, en litt avlang gryteklut som du kan brette om pizzabrettet er extra varmt 🙂

Lag så en NameTag som passer hos deg eller hos de du skal gi gave til. Har du en snerten form for humor?
Vel, gi uttrykk for det i valg av ord 🙂

Til disse gryteklutene brukte en reim på 12 cm

 

 

 

 

Lignende dette har eg sett tidligere og det var en selvfølge å teste det ut nå når eg hadde muligheten! Dette passer elegant i vår stue! MEN!! Et stor MEN som eg ikkje var obs på: Kjøp stearinlys som er like tjukke all the way helt ned! Mine er sånn “Innsnevret” helt nederst så eg var nødt for å skjære av den nederste delen for at de skulle stå stødig. Ja, for utrolig nok står de ganske stødig, uansett så skal ikkje lys stå å brenne alene i et rom!

Valg av lærreimer til vanlige lys som dette falt på Disse Brune som er noe bredere enn de andre reimene, ergo enda mer støtte 🙂 Ingenting i veien for at du kan dekorerer kubbelys på samme måte, men da kun for syns skyld siden et kubbelys står enten du vil eller ei. Lekkert, og absolutt en fin gave
Spesielt om du trykker inn noen fine ord ♥

 

 

 


Det er jo stilig da?

 

 

 

Eg har som du kan se brukt “Mine” ord, du kan bruke de samme, eller.…Heldigvis har du her uendelige muligheter, du kan jo også “skrive” på hele reima om du vil, hva stopper deg liksom?

Til lysene brukte eg 17 cm reim

 

 

 

 

*KOoOS*

 

 

 

Selvfølgelig måtte eg prøve meg på nøkkelringer også – Det er jo nesten obligatorisk og det var Amira og Eirik som ble de heldige! Siden de er nyforlovet hang eg et Charmshjerte på Amira sitt og en nøkkel på Eirik sitt ♥
De er såå skjønne! ♥ Trenger du Charms sier du? Vel, Rito Har ALT, også en zillion Charms!
Svipp innom Charms Avdelingen og rak med deg en pose 🙂

Til nøkkelringene brukte er 12 cm reim

 

 

 

 

Dette er et must hvis du skal lage som meg! Ei skikkelig God Hulltang er du nødt til å ha! Sammen med denne tanga får du også en pose med gullfarget nagler, ellers har eg brukt DISSE NAGLENE uten hull. Enkle å montere, og med et hammerbank på hver side skal du kjempe for å åpne de igjen 🙂

 

 

 

DETTE ⇑ Ååå dette var gøy! Hva skal eg si? Dette er vel Jernaldertidens svar på en Dymo? *ler* Litt mer “arbeid” med PREGEBOKSTAVER, men akk så gøy, selv om eg har selvinnsikt nok til å se at eg trenger nok noooe mer trening! Ikkje helt enkelt å få alt på en linje, men så spør eg meg selv: “Er det sååå nøja da?” og svaret eg får er: “Nei”, så da er det bare å kjøre på!

Eg valgte HELVETICA som skrifttype, da detaljer på en skrift fort kan forsvinne med tanke på at det er lite. DETTE er store bokstaver og DISSE er små bokstaver. Bare et nytt Obs! Disse alfabetene inneholder ikkje Æ-Ø-Å, du finner de bokstaven i en EGEN PAKKE om behovet skulle melde seg 🙂

Ellers? Trenger du mer, eller bare har lyst på finner du mye mer pregesaker HER INNE 🙂
Eg trooor eg er nødt for å begynne å samle….*Sukk*

 

 

 

 

Å nei, det er ikkje tull. Rito Har alt! Selv om du “bare” strikker så finner du MENGDER med Garn også +
alt det andre 🙂

Nå skal eg fortsette å ferdigstille mitt neste prosjekt! Fikk meg nettopp en Ahaa så nå vet eg hva eg skal gjøre bedre på den nesten som skal i ilden MoHaa Dette er gøy! Dvs det blir strikkings resten av kwell,
skal bare sette på ny kaffi først!

 

 

 

KOoOS DEG DU OGSÅ

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg