Dette er; MÅ HA Sokker! -Strikkeoppskrift

Designet av Stephen West

 

Før eg helt kommer til poenget MÅ eg bare kommentere den buksa der altså! FOR ei “Kose”Bukse, hæ!? Det er jo sånn fargepalett remser som maleren har!?? Så stilig! Sånn vil eg ha! Ok, så til sokkene…At det er Stephen West sine sokker er nok til å sette i gang strømpepinnene hos meg, men altså….Beste sokkene eg har sett på lenge!! Det beste er jo at sokkene strikkes i tynt garn, dvs ca 400m/100 gr noe som igjen vil si at eg kan meske meg med Opal Uni nøstene mine – De har eg mange av!

 

 

 

Designet av Stephen West

 

Hælen var stilig! Rillelapp der altså, blir i så fall min første! Skikkelig, skikkelig stilige sokker og er jo perfekt om du har mye restegarn! Hvem har ikkje det liksom!?

 

PAINTING COLUMNS SOCKS
Bildene over
5 Størrelser

 

 

 

* * * *

 

 

 

Lørdag og det er sol + regn samtidig! Jepp, værguden hadde valgets kval i dag gitt! Betyr lite for meg…vurderer
å svinge meg på kjøkkenet i dag, litt i allefall! Kanskje koke gelé? Eller kanskje noe marmelade? Hmm Vet eg burde vært en tur på Ikea for å få i hus noen flere slike sylteglasser, men eg kan jo fylle de eg har først 🙂 Kanskje best å starte med marmeladen da? Blir nok ikkje fullt så mange glass med det. Men du?? Eg må bare tipse deg om noe! Woop Woop! Her i huset spises det en del valnøttkjerner, eg bruker det f.eks nesten daglig sammen med Cottage Cheese, men i jula går det mye i baking av kaker og snop! Var innom Kiwi her om dagen og 1 sånn pose på 200 gr (Som tidligere var på boks) koster nå KUN 19 kr!?!?! Det er ca halv pris fra normalt! Kjøpt med meg en “favn” haha I går tok me helgehandelen på Rema, samme tilbud der, plukket med meg flere poser!
I år skal det nå i allefall ikkje spares på valnøttene! Det er jo så godt!

Apropo Jula, Ho Ho, Mitt juleprosjekt for i år er ferdig og du kan se det i hele sin prakt HER INNE – I år skal det glitre! *ler* Men ok, får sette fart på dagen så får eg se hvor eg starter, kan jo nevne at eg også har 3 store gresskar ute i gangen som skal havne på glass etter hvert…Så mange godsaker som er gøy å lage!!

 

 

HA EN KOSELIG
LØRDAG!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar
    1. Fantastiske strømper, det må jeg teste ut. God fornøyelse på kjøkken og god helg 🤗

Siste innlegg