Dette er typen “MÅ HA” Strikkeoppskrifter!

Designet av Maja Karlsson

 

Dette er noe av det lekreste! Eller, de er noe mer sarte på en måte…Virkelig “MÅ HA” sokker og aller helst
i akkurat disse fargene også! Mmm Eg har en del nøster med Mini Sterk i akkurat passende sarte farger…
*Farlig tanke*...Tja, kanskje eg bare er nødt å friste mor mi med noe nytt garn
og bare sånn diskré slide i oppskrift over bordet? Iiiikkjeee sant!

 

 

 

Designet av Maja Karlsson

 

Virkelig virkelig fine sokker!
Gammel mode møter ny passform typ sokker 🙂

 

JÄRBOROS SOCKS
Bildene over
Fra str 35 til 43

 

 

 

 

Designet av Maja Karlsson

 

Bare for å toppe det hele så er det jo også votter i samme mønster og samme stil!
For en gave sier eg nå bare 🙂

 

JÄRBOROS MITTENS
En størrelse

 

 

 

* * * *

 

 

Før eg helt kan starte på dagen må eg bare ut en tur! Glemte noe på apoteket her om dagen og eg kjenner litt på det ja, at det ikkje var særlig lurt! I går så ryddet og vasket eg hele perlekroken og nå skal den inspirerer meg fremover mot jul 🙂 Jula starter tidlig i hobbyverden vettu! Venter OG venter på en pakke fra Panduro som eg vet kommer til å ta seg bra ut i perlekroken, men som vanlig er eg jo bare utålmodig og orker nesten ikkje vente 🙂 *ler*

Men men eg må bare hoppe i noe klær og komme meg ut slik at dagen forhåpentligvis kan bli bedre.

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. Åååå, ja de sokkene var helt nydelige ♥
      Selv har jeg mye raggegarn liggende, så må kanskje snart strikke litt til av det 🙂
      Fikk pakke i posten i dag jeg, fra Strikkemekka. Det gledes.
      Nyt dagen din, fine du ♥

      1. Åååå pakke fra Strikkemekka er alltid deilig ♥️ Dagen skal absolutt nytes, bare en kjapp tur innom dusjen først og så er eg klar 😊

Siste innlegg