Dette er vel det fineste? -Strikkeoppskrifter

Designet av Iaroslava Rud

 

Fairisle har for alltid, ja siden eg strikket meg en fullmønstret vest som 12 åring, vært en av mine store favoritter! Det er det dillegenet mitt som trigges av alt det mønsteret, så lekkert og sååå gøy å strikke ♥ Green-Mouse som denne designeret heter på Ravelry er en av mine store helter i så måte, se bare på dette “teppet”, eller stole som det kalles når det brukes som plagg….Altså, sukk….! Eg ville jo selvfølgelig hatt det som teppe og måtte hatt det bredere, det kommer nok aldri til å skje, men det er lov å drømme…sukk...

 

 

 

 

Designet av Iaroslava Rud

 

ALTSÅ!! Se på det da!?!?! Helt fantastisk! En annen ting som Green-Mouse er en mester på så er det Lacemønster…O`la la, ta en titt på de ekstreme sjalene hun har designet, ja som f.eks DETTE, eller kanskje DETTE?? Du ser lett hvilken gate hun hører hjemme i 🙂

Ok, litt tilbake til dette teppet, her er det snakk om å ha en umenneskelig stor tålmodighet…pinne nr 2,5 og tynt ullgarn…Et garn som egner seg supert til dette prosjektet er f.eks Jamieson&Smith

 

SHETLAD ARCHIPELAGO STOLE
Bildene over
Str 196 cm X 70 cm

 

 

 

 

Designet av Iaroslava Rud

 

Om du nå som meg syns et teppe i denne liga`n blir for voldsomt så kan du heller prøve deg på en hals, det er helt overkommelig 🙂 Det er et skikkelig herlig koseprosjekt.

 

SHETLAD ARCHIPELAGO COWL
Str 58 cm X 27 cm

 

 

 

* * * *

 

 

 

Må bare “ta opp” noe litt først, ja som faktisk forundrer meg…Som blogger har eg absolutt ingenting å kreve, sånn er det og sånn kommer det for alltid til å være, men likevel så må eg jo fundere…I går når eg postet Dette Innlegget hadde eg faktisk forventet litt respons? Er det for mye å forlange? Når i overkant av 1000 personer er innom å leser/ser på det og ikkje én sier et eneste ord? Har sagt det før og sier det igjen: Hadde det samme innlegget inneholdt en Give Away hadde det nok vært nærmere 100 kommentarer nå…*ler*…Det ER kjekt med litt tilbakemeldinger, det er lov å si det. Er vel kanskje redd for at Vibbedille er blitt en vane...*ler litt til*

Anyway, det har plinget i postapp`n og en pakke fra Kina har havnet i postkassen, skal ned på posten litt senere så eg får plukke den med meg da 🙂 Trooor eg skal starte dagen med litt klevask, det har virkelig begynt å fylles i kurvene ute på vaskerommet…“Den som hadde hatt en usynlig hushjelp hvor bare rot på magisk vis forduftet“.
Vil du meg noe så er eg å finne på Hobbyrommet resten av dagen *smiler*

Forresten; Førskommende mandag CA får me visst nok et NYTT kjøleskap i hus, det er savnet og DET skal bli så digg! Gleder meg hysterisk for i går gikk Ali bananas på Rema….50% på alt av is…say no more

 

 

LAG DEG EN
MAGISK DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

6 kommentarer
    1. Oi for noen flotte strikkeplagg! 😀 Wow såååå mange innom og superrart at ingen kommenterer, merkelig spør du meg. Håper du har en fin dag og masse is 😀 <3 Gratulerer med nytt kjøleskap, det er så digg. Nå fikk jeg litt inspirasjon, kanskje jeg må rydde mitt for det er kaos de lux haha

      1. Skal bli digg med nytt skap ja. For 2 år siden fikk me 2 svære kombiskap i gave av datteren, fikk omhengslet det ene slik at eg fikk følesen av å åpne et digert kjøleskap (Har alltid drømt om d hehe At de i tillegg var svarte var helt magisk…) Det ene ble ødelagt for litt siden, har vært vanskelig å få tak i et som er likt i svart, men NÅÅÅ kommer det! Store jubel og glede 🙂 HURRA for 10 Garanti 🙂

    2. Så herlig 😀 Vi kjøpte fryseskap og kjøleskap og hengslet dem slik at det ser ut som et dobbelt kjøleskap 🙂 Ser kult ut. Heldige deg som har to sorte <3

    3. Så lekkert 😊 De flotte mønstrene og fargene. Jeg vet ikke hvor lang tid jeg hadde brukt . Men en hals er noe jeg kunne klart .
      Ha en fin kveld 😊

Siste innlegg