Dette gjør meg skikkelig GLAD!

 

 

Det var akkurat dette eg drømte om da eg la ut oppskriften på Hønene Mine helt gratis– Eg krysset fingrene og håpet at mange ville strikke de, og det har nå skjedd! Det er skikkelig gøy! De blå hønene på bildet over her er det Rigmor Winther Aursøy som har strikket og de er virkelig flotte! Litt rart på en måte å se mine høner strikket av andre, eg ser jo at det er mine, men likevel så blir jo alle “preget” av den som lager de – DET liker eg!

 

 

 


Rigmor Winther Aursøy har også strikket De Kule Påskekyllingene mine
En skikkelig herlig gjeng som kommer til å lage en morsom Påske 🙂

 

 

 

 

Sjekk denne gjengen her da!!! Trine Holthe tar kaka!
Ikkje bare har hun strikket denne flotte gjengen….

 

 

 

 

…hun har jammen meg strikket denne gjengen også!
Tar av meg hatten altså! Skikkelig stilig 🙂

 

 

 

 

Ingrid Kolltveit er søren ikkje dårligere hun heller!
Eg er virkelig imponert for de er jo så flotte!

 

 

 

Ingrid Kolltveit

 

Lille Søren Jr er virkelig klar for Påskegøy på fjellet!

 

 

 

Ingrid Kolltveit

 

Det som er det beste er jo at de knotete oppskriftene mine funker!!
Alt av detaljer er med 🙂

 

 

 

 

Ninas Crocheting (instagram) sin Lille Søren Jr – Awww så herlig

 

 

 

 

Moren til Cynthia Marlene har ikkje bare strikket denne utrolig flotte gjengen her, men hun har også laget…

 

 

 

 

…en KUL fetter 🙂 Bedre blir det ikkje!

 

 

 

 

Alejandra Garcia er i full sving med sine, og eg gleder meg til å se de ferdig 🙂

 

Eg vet om flere Høner og Kyllinger som er under produksjon, men nå klarte eg ikkje holde meg fra å vise frem noen – Så mange flotte! Tusen Takk til dere som strikke Hønene mine og viser de frem 🙂

 

Oppskriften til hele familien Sørensen finner du HER INNE og komplett oppskrift på de 3 kyllingene finner du HER INNE 🙂 Det eneste eg krevet til gjengjeld (som eg også skriver i oppskriftene) er at den som strikker de også linker tilbake til oppskriftene her på min blogg. Det er ikkje så mye å forlange 🙂

 

Hva har så eg surret med i dag? Vel, eg har klart å få ferdig det digre bilde eg har holdt på med! Ble en skikkelig stilig kreasjon! Planen er å få det avgårde med posten i morgen 🙂 Eg kommer til å vise det frem her på bloggen når mottaker har fått det. Det ligger en del på Snapchat (vibbedille) ang denne store kreasjonen hehe Var skikkelig gøy å lage og det kan godt være eg finner på andre lignende sprell 🙂 Akkurat nå skal eg se ferdig sesong 2 av EXIT og strikke litt på sokken som straks er ferdig 🙂

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

6 kommentarer
    1. Jeg må bare si wow! Helt konge at du delte oppskriften på hønene dine. Har kosa mæ glugg med å lage disse🥰 det er meg som har lagd fetter søren og jeg har dradd det litt lenger å lagd Josefine, serafina og papi også😁 er så gøy med noe nytt i hobby hjørnet og kreativiteten bobler over.
      Igjen tusen takk og æ digger bloggen din🐣

    2. Heisann 😃 Blir så usikker hvordan vingene skal strikkes. Når det står 14 pinner frem og tilbake…menes det 6 eller 14 riller? Så skal det felles bare på ei side av vingen? Bak eller på begge sidene? Utrolig artig oppskrift og fine høner🐣🐥 Mvh Sigrund 😃

Siste innlegg