Dette kan fort bli min genser! -Strikkeoppskrift

Designet av Wool & Pine

 

Nydelig deilig genser som er raus og romslig i størrelsen, det liker me! Dvs ikkje bare store størrelser, det finnes også smale voksne mennesker som “lider” under for få størrelser eller “idiotiske” mål…La en L være en L tenker eg, ikkje bare bestem at “dette” er en L fordi den er for stor til deg…Altså...Det eg mener eg: XL er jo en romslig størrelse, da er det rart at det kan varierer med hele 20 cm i omkrets mellom forskjellig designere…? Det burde jo vært et standar mål...Ja at en XL er like stort uansett fra hvor…ikkje det? Men nei, sånn er det desseverre ikkje, derfor er det greit å sjekke målene…Som denne herlige genseren er, det går fra 76 cm til 168 cm i brystomkrets omkrets. 1 cm ER 1 cm, bedre å forholde seg til åsså slipper “sånne som meg” å påpeke at “Din XL er myyye mindre enn andre sin” *ler* Skjønner?

 

 

 

Designet av Wool & Pine

 

Oooo la`la….Se så stilig/lekkert…! I oppskrifter er det f.eks 2 ermdiagram;
Ett for de som ønsker å strikke med 2 farger, og ett for 3 farger 🙂

 

Designet av Wool & Pine

 

Denne genseren var helt smashing! Den er strikket i Magpie Swanky DK, men som alltid er det jo smart med en prøvelapp i det garnet du kunne tenke deg å bruke 🙂 Dessuten får du 30% på oppskriften ut mandag 29.juli

 

 

STOWAWAY
Bildene over
Str fra 76 cm til 168 cm i overvidde

* * * *

 

 

Lørdag og fina veret! Var akkurat nede i postkassen!! Tenkt det du: Pakkelevering en lørdagsmorgen! Kjøpte meg en adidas shorts på torsdag og allerede i dag var den her! Denne shortsen har eg jaktet på! Har tilsvarende,
bare i lang tights…så så eg akkurat lik bare i shorts…ALLE hadde kun XS og S igjen…Vil jo helst ha den over knærene så eg var nær ved å gi opp…Fant str L i en svensk nettbutikk og de klarte altså levere den hjem til meg på under 2 døgn! Ikkje verst spør du meg! Så i dag er det ut på tur, må jo teste den nye shortsen, sant vel??

Sola skinner og det skal opp til 20 gr, fint vær til å gå langs havet, tenker eg 🙂

 

 

 

HA EN HERLIG LØRDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

3 kommentarer

Siste innlegg