“DIN LILLE LURING!” – Norske Strikkeoppskrifter

Designet av Elin Lovisa Backman

 

Dette er vel noe av det søøøteste eg har sett! ♥ Hvem blir vel ikkje forelsket i en søt liten rev!? Awww! En deilig bukse som du f.eks kan strikke i tynn merino og reveansiktet er strikket med Intarsia teknikk noe som gir en ekstra fin vrangside. Strikkefastheten på buksa er 28 m/ 10 cm

 


NOAS REVEBUKSE

Bildet over
Str 0/3 mnd til 6 år

 

 

 

 

Designet av Elin Lovisa Backman

 

WOOOW! Sjekk DEEET kule og morsomme teppe! Teppe er ganske stort altså, men det er noe av det gøyeste og fineste barneteppe eg har sett! Det er strikket med dobbelt Lerke Pluss på pinne 8 så eg vil tro det går rimelig fort 🙂 Her strikker du også med Intarsia teknikken og det er skikkelig gøy. Strikkefastheten på teppet er 12 m/10 cm, men som alltid når det gjelder tepper er ikkje det så nøye. Men for all del, strikker du med veldig tjukt garn/pinne kan det jo ende opp som gulvteppe delux *fniser* Dette kan jo lett blir en nydelig gave til et lite nurk ♥

 

 

NOAS REVETEPPE
Str 150 cm i diameter

 

 

 

* * * *

Ser du?? Nå er det helg igjen, og det for 2.gang denne uka haha Deilig ikkje sant? Selv om det egentlig ser ut for å bli ei travel helg for oss tror eg det blir mye kjekt også, gleder meg spesielt til RM på søndag da! Uansett, fredag ER fredag og det skal bli kos i allefall så eg får lade meg godt opp i dag. Regner med at det er Ali som stiller på dugnad i morgen for det blir visst maling av garasjene da og så skal de grave ned den strømkabelen til lading av El-Biler torsdag i neste uke. Det må visst nok komme folk som skal fjerne asfalten først.

Planen akkurat nå er å bare komme seg i buksen og legge på hjul. Først er det ut til NoSmoke for å få i hus litt mer Juice til dampen (Jammy!) der etter er det å handlet litt på butikken. Skal også handle for mor mi så da blir det jo en tur til henne også, altså; En helt ordinær fredag og ingenting er egentlig bedre enn det.

På strikkefronten så vokste den ryggen på Amira sin genser/kjole ganske så bra i går og nå ser eg det for meg at den kan bli ferdig i løpet av helga!! Dessuten har eg delegert bort litt “jobb” og hvis eg ikkje tar helt feil så er det ferdig allerede i dag!! Ååå det er seriøst noe eg har hatt lyst på veldig lenge og eg gleder meg til å skryte hemningsløst av det! Har både sett, prøvd og koset med halvferdig prosjekt og det er virkelig lovende. JuHuuu

Men nå må eg sette inn giret her så me får tastes litt senere 🙂

 

 

 

 

KOS DEG SÅ LENGE
OG LAG DEG EN FIN DAG

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei spent Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg