Dobbel Holst Supersoft = Dobbel Lykke

Designet av Sanne Fjalland Knit-Wear

 

Det må det jo bli? Dobbel Lykke? Har aldri strikket med dobbel Holst Supersoft, men mye med enkelt og det er nå i allefall L Y K K E ♥ Eg kunne garantert hatt foredrag om Supersoft, ja om kor deilig og godt det er og hvor fantastiske plagg det blir, men alt dette vet du garantert etter mitt gnål over flere år 😀

 

 

 

 

Designet av Sanne Fjalland Knit-Wear

 

Lekker og snerten sak dette her!
Kort jakke, 3/4 ermer, eller…

 

 

 

Designet av Sanne Fjalland Knit-Wear

 

En lang jakke med 3/4 erm, garantert at det er easy å strikke ermene lange om du skulle ønske det 🙂 Eg er ikkje så glad i 3/4, da må det endten være kort eller litt for lang 🙂

 

ASA KIMONO
Bildene over
Str fra 116 cm til 147 cm i overvidde
Engelsk og Dansk strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

Når du får koselig bildet fra minstegutten om at alt er bare bra….! Vel…kan jo skremme en hver, men ble jo skikkelig bra! Bare de hvite linsene får meg til å tisse på meg! *ler* Min “Jobb” opp i det hele var å fikse kjetting på buksa: Tjukk smykkekjetting festet med nøkkelringer (humrer) malet en Logo bak på ryggen (Hurtigtørket med hårføner + klippe av et par ermer) Er glad for at andre tok seg av ansiktet for eg hadde ikkje klart akkurat det med de midlene eg har (Acryl- og oljemaling var det eg hadde hahaha)

Eg sitter inne på Hobbyrommet nå for den der så kalte Go`stolen i stua er langt fra god lenger….Men her inne er alt bare GLITTER, over alt! Ble litt kaotiske tilstander her i natt…og med glitter blir det jo nesten katastrofe! Følte eg tygget glitter når eg la meg….Ikkje vet eg om det blir vellykket heller...Ser noe…ehee…glitrete ut ja, håper at det blir bra etter en runde med LAKK, hvis ikkje blir det ikkje bra…Orker jo ikkje glitter i hele huset heller…
God Jul, liksom!

Men ok, i dag skal eg i bursdag! Svigersønnen Eirik er 26, og det må jo feires.
Blir garantert koselig og første familiebursdag hos Amira og de ♥

 

 

KOS DEG OG HA EN
FIN SØNDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg