Drømmegenser i Holst Supersoft- Danske Design

Designet av Elsebeth Judith

 

Om du skulle være i manko på en LETT og deilig ullgenser til sommerbruk, så har du en flott en her 🙂  Ikkje sant denne så superherlig ut?? Tenkt det du, en ullgenser som kun veier et par 100 gram!? Blir nesten ikkje bedre vettu ♥ Du strikker sammen med en tråd kidsilk så dette blir både lett og pusekattmykt ♥ Super rett på huden om sommeren og som et deilig mellomlag på vinteren, eller….? Som et deilig supplement  til den digge pysjbuksa du elsker å svinse rundt i en sløv søndag f.eks – Jepp, dette er genseren som kan brukes til alt – anytime!
Skviser den rett inn på lista mi eg, ka med deg??

 

TA`OVER
Bildet over
Fra 110 cm til 140 cm i overvidde

 

 

 

 

 

Designet av Elsebeth Judith

 

Denne genseren står ikkje oppført med Holst Supersoft, men det skulle nok gå helt fint 🙂 Her skal du også mixe ulltråden sammen med litt kidsilk, så ja, det ble jammen 2 deilige go`biter en gry tidlig mandags morgen 🙂
Ble en sjelden bra start på en mandag morgen gitt!

 

TERNET
Fra 85 cm til 131 cm

 

 

* * * *

Hekkan det ble en TIDLIG morgen altså!! Dib har legetime 9.30 så det er bare å svinge seg rundt kan du si!! Han må ut å sjekke noe tær som fikk seg opp til flere smell sist helg når han var i Trondheim. Nå er de ikkje blå lengre, men det betyr jo ikkje at de ikkje knakk for å si det sånn, off a meg, håper bare på en forstuing eller noe som ikkje trenger noe videre behandling 🙂 Etter på er det bare å få han på skolen, ja for eg satser jo på at me slipper å sitte i rønkenkø på SUS!!! Da forsvinner jo fort mesteparten av dagen. Kaaanskje eg burde tatt med meg strikketøyet? Vet jo at det er helt normalt med ventetid hos legen og siden Dib så og si er voksen klarer han seg fint selv inne hos legen og da sitter eg heller i bilen enn på venterommet 🙂 Jadda, Me-Time i bilen blir nok helt Ok 🙂
Men, nå må eg komme meg på beina og ut av pysjbukse, me får skravles litt senere 🙂

 

 

 

LAG DEG EN FIN MANDAG!

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg