DRØMMEKJOLE – Gratis Strikkeoppskrift

Designet av Sanna Pyykönen

 

Her altså! HEEER har du en perfekt kjole til å slip`e over hodet når dagen lir mot kwellen! Av med sko og BH og på med denne stilige herligheten! ♥ I mitt hode er det aldri feil med Marimekko! Tenk på de fargekomboene du kan legge i denne kjolen? Det er bare å kjøre på med favorittene. Selv om dette er en digg kosekjole fungerer den jo også til alt annet også: Jobb, shopping, party, julaften m.m Strikke mange slike kjoler,
f.eks farger etter hver anledning ♥

 

 

 

 

Designet av Sanna Pyykönen

 

Kjolen er strikket i Drops Air, litt for fluffy for min del. Strikket en genser for et par år siden, men den er sååå lett at eg kjenner den ikkje. Eg liker når eg kjenner at eg genser “henger” litt. Derfor er det mye mulig eg hadde valgt et annet garn selv. Av Drops Air trenger du 11-14 nøster. Eg har hatt mine Marimekkoperioder i bølgedaler gjennom alle år, nå siste var det DETTE eg laget meg 🙂 

 

UNIKKOMEKKO
Bildene over
Str 100 cm/120 cm i overvidde
Gratis strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

Oj! Komlitt sent i gang i dag! Våknet litt før kl 11! Bortkastet, men sånn er det jo når klokka blir nesten 3 før eg legger meg. Nå for litt siden bestilte eg meg en ny time hos legen min, me kan gjøre det på nett. Der skrev eg også at eg hadde tenkt å nevne det sist time, men det ble ikkje tid. Skrev også at eg ønsket time denne uka, for jo varmere eg blir jo mer nervøs/stresset? blir eg. Greit å få bekreftet at det ER “bare” hetetokter, man kan jo aldri vite. Som nevnt tidligere så kaaan det være stoffskiftet da det har samme bivirkninger. Uansett hva så er det ubehagelig. Eg sover greit og eg sover hele natta – Heldigvis!

Men men, eg tenker at eg skal bruke søndagen til å roe ned kroppen og det skal eg gjøre på Hobbyrommet – Eneste stedet eg egentlig slapper skikkelig av.

 

 

KOS DEG DU OGSÅ

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂 
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg