Drømmepakke for en Garnelsker! -Hva er din Garndrøm??

 

Ååå dette har eg drømt om leeenge….Ja å bare kjøpe akkurat de fargene eg trenger vil ha av
Holst Supersoft ♥ Eneste som er dumt med dette er at den danske krona er sååå dyr….dvs at prisen du ser
i nettbutikken (oppgitt i DK) neeesten blir doblet når du betaler i norske kroner...sukk...Men men, gjort er gjort og spist er spist, eg lukket øynene og klikket på betal mens eg frydet meg lavmælt *ler* Sååå nydelige! *Tilfreds* Som eg nå har gjort i mange år så anbefaler eg virkelig dette garnet fortsatt! En genser til meg veier UNDER 200 gr! Det er jo like lett som ullundertøy!

 

 

 

 

40 nye nøster fant veien over Skagerak og ble levert på døren i ettermiddag 🙂 For uten 10 nøster i Oatmeal og 3 i natur er alle fargene forskjellige! Om eg har en plan? Hmm eg har et ønske, der av de 10 like nøstene så får eg se da hva det blir til – Foreløpig skal nøstene bare nytes på…

 

 

 

 

…på utstilling! Nå har eg alle Holst Supersoft på perlehylla der….blir ikke aktuelt å bruke de perlekommodene på en stund *ler* Telte kjapt over mens eg “rydde” de på plass….70 deilige nøster totalt, neste alle fargene….Eg har jo flere nøster i noen av samme farger. Holst Supersoft får du i 100 farger
(Det er fortsatt 20% på garnet), vanvittig mange nyanser. I samme slengen har eg også brutt en av GarnhylleReglene mine…Hadde ikke plass i Kallaxhylla!! Har problemer med å velge hvilke garn som
i så fall må vike…Får sove på det…sukk

 

 

 

 

 

Sånn utover det har eg da fått støpt litt det siste døgnet, men i kwell blir det strikking! Var innom Stoff&Stil
i dag på handlerunden og fikk meg enda en strikkepinne på 100 cm, det ble bra på jakken eg strikker. Kunne jo ikke finne den eg kjøpte for litt siden…!? Vel, eg hadde den jo i Still Light Tunikaen! *Gullfiskhukommelse* Skal finne meg litt is siden det er helg (Som om det er en greie…kan spise is hver dag eg…) Både søs og Ine er REIST PÅ VINTERFERIE!! Ka eg det for ei greia!!?? Jaja, ser på værmeldingen at det blir bra turvær både i morgen og på søndag hehe Så kan de bare være på hytta 🙂

Har forresten trukket nye vinnere i Kvikk Lunsj Konkurransen,
du kan jo ta en titt om det kanskje var deg denne gangen?

 

 

 

LAG DEG EN FIN KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok 

8 kommentarer
    1. Så herlig garn. Tenker du bør utvide garnhyllene dine og ta vare på alt det supre ønskegarnet du har nå.
      Sjekket aldri prisen, men vet at Tunstua i Brumunddal fører Holstgarn. Sikkert ikke billig, men med dagens kurs og mva. blir det dyrt fra Danmark.
      Spennende støp. Aner jeg reinsdyrhoder og juletrær?
      Lag deg en super kveld.
      Klem fra Liv

      1. Nå det gjelder støping så har eg julen i tankene, så ja: Juletrær og Reinsdyr 🙂 Kommer litt julehjerter også etter hvert 🙂

    2. Misunner deg garnet, Holst er bare supert.
      Gleder meg til å se hva du tryller fram med støpingen 👍😊

    3. du altså,men mye deilig garn da 😄 må innrømme at jeg liker veldig godt tynn alpakka eller mini alpakka veldig godt,har du noe av det garnet

    4. Hva er planen med Holstgarnet? Lurer på hva du måtte betale i frakt?
      jeg kjøpte Holst Supersoft for mange år siden og har strikket sjal og en Nancykofte i det. blir utrolig lett og blir tett og fint etter vask.
      Har mer igjen så lurer på å strikke en Ingen dikkedariergenser med striper og halvlang erm, sånn for norsk sommerbruk. 😉

    5. hei, jeg har masse Holst garn som min gode venn og nabo kjøpte til meg på en ferietur i Danmark, men jeg har ingen gode mønster å strikke med det garnet.kanskje noen har forslag?mvh.ingrid

    6. Masse flott og fargerikt garn 👏 har aldri prøvd Holst garnet,ser lekkert ut ☺️
      Kos deg med garnet,du tryller nok fram noe fint 🌷

Siste innlegg