Du MÅ se den ryggen! – NY Strikkeoppskrift

Designet av Isabell Kraemer

 

Som me sier her i Stavanger; “Det går i ett bankane sett”, nye design kommer som perler på en snor inne hos Isabell Kraemer! Åååå NEI, eg klager da ikkje, det er bare innsiden av hjernebarken som jobber nesten konstant på høygir og eg lurer på NÅR alt skal strikkes…? En genser med deilig V-Hals er alltid velkommen hos meg, eg e blitt litt nøben (<—Stavangersk!) på at noe skal ligge helt inn i halsgropa, så ja, V-Hals er best 🙂
Men du, V-Hals eller ei, se på den ryggen da!!! Åååå du hildrande du så flott….

 

 

 Designet av Isabell Kraemer

 

Iiiiikkje sant? Den har det samme lekre mønsteret foran, bare helt nede på kanten og det kan også strikkes nede på ermene. Gjør som du føler for. Vil du har korte ermer? Vel, da gjør du det. Forhold deg til strikkefastehet,
24 m/33 row = 10 cm og velg det garnet du selv ønsker 🙂

 

CLOUDESLEY
Bildene over
9 størrelser
Fra 88,5 cm til 153,5 cm i overvidde
Ved å bruke koden together får du 20% frem til 6.april

 

 

 

* * * *

 

Eg har ETT problem!! ALLE, ja da mener eg ALLE apotek er tomme for Mentholathum!! Lageret er TOMT og de vet ikkje når de får inn nytt….! Hva er greia? Har det en sammenheng med Corona? Eller er det et komplott?
Hmm
Ikkje vet eg, men eg trenger det, og eg trenge det NÅ! *ler meg ihjel* Eg har i alle år hatt ei tube hjemme,
ei tube hos meg varer i ca 7 mnd så eg er ingen storforbruker. (Ja, eg skrive kjøpsdatoen på eska, er litt rar sånn). Hva eg bruker den til? Vel, eg tar f.eks litt i nesa hver morgen, tja…eg blir vel litt tett i nesa da siden eg alltid sover med vinduet åpent uansett vær og vind. Eg bruker den også når fingertuppene sprekker litt og er vonde, men problemet nå er at nesa mi er helt stiv!! Eg TRENGER Mentholathum…*I-landsproblemer*. ÅÅå nei, eg bruker ikkje nesespray! Blir jo kvelt av det så det har eg aldri brukt! Urk!

Utover det skal eg ikkje rydde eller ordne noe i dag! 0 nix og ingenting! Må da kunne ta meg én dag til kun meg selv og bare meg selv!? Iiiikkje sant! Dib overrasket meg stort i går og eg ble så glad!! Han våknet, sto opp og eg tenke eg gir han en liten stund til å våkne skikkelig før eg kommer med vaskefilla. Da eg entret rommet hans hadde han pillemen ryddet, ja virkelig ryddet og eg ble så glad vettu 🙂 Da var det bare for meg å skifte på senga, legge på plass rene klær og vaske av bordet 🙂 Så deilig! Han fortjente virkelig Påskeskåla han fikk i går 🙂
Du vet, ALL påskepynt ligger i garasjen og det er inkl påskeegga, så da ble det ei skål da.
Gjør samme nytte, eg mener: Det er jo unntakstilstand! *humrer*

Hmm før eg heelt bestemmer meg for HVA eg skal bruke dagen til blir det noen runder på “Coin Master”!! O M G ! Amira inviterte meg, lokket og lurte om at detter er gøy! HOOKED!! Jepp, eg var PÅ med en gang og skal eg bare ta noen klikk, ja så blir eg sittende vettu…avhengighetsskapendetildegrader!
Bare nevner det! Men, skikkelig gøy da!

 

 

LAG DEG EN FLOTT
SØNDAG!

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

7 kommentarer
    1. Nå kan jeg ikke hjelpe deg med Mentolathum,men et lite tips for sprukne fingertupper kan du få.
      Jeg pleier fra tid til annen å strikke “hull” på pekefingeren(sikkert flere med meg som gjør det) å da smører jeg opptil flere ggr for dag med O`Keeffe`s Working Hands.Funker helt topp.Etter kort tid er fingeren god igjen. Jeg kjøpte den på Europris.
      Ha en flott dag.

    2. Jeg kan jo se om de har den her i Hønefoss og sende deg, vet du at den er utsolgt i hele landet eller bare i Stavanger?
      Mannen min skal på apoteket for mine foreldre i dag (de er i risikogruppen begge to, så jeg har gitt dem husarrest 😂 Vi handler og ordner alt for dem sånn at de ikke må ut og risikerer smitte!) og jeg må ha medisiner sånn at det holder over påske. Er ikke noe problem da å spørre om de har en tube av Mentolathum liggende ❤️

    3. Å kan du ikke vise oss hvordan det går med din genser da? Jeg er så spent på hvordan den blir etter du var så lur å byttet pinnestørrelse 😍

Siste innlegg