Du rekker en bunny før påske! – Eller 2?

Designet av CrochetObjet by MoMalron

 

Blir vel nesten ikkje så mye snålere søtere enn dette?? Litt komiske er de, men HALLO!? Eg er dønn forelsket og kunne tenkt meg en aldri så liten gjeng av disse her 😀 Disse er visst nok så pass enkle at du trenger ikkje være en særlig erfaren hekler for å fikse det.

 

Designet av CrochetObjet by MoMalron

 

Ser for meg at eg kunne fått fart på noen av de alle Østlandsnøstene eg har liggende! Det garnet er egnet til denne type prosjekter 😀 Det er på tide at eg får noe pottel på strikkepinnene mine, hva med deg? Har du plass til litt mer påskepynt? På hytta kanskje?

 

 

BUNNY ALBER
Bildene over
Ca 15 cm høy

 

 

 

* * * *

 

 

Ok, da ser det ut for at eg bør ta en handel i dag! I går da eg satt hos mor mi sa eg: “Eg handler for deg i løpet av uka, før påske….” Ja…det må jo nødvendigvis bli i dag eller i morgen det da…da velger eg i dag, så kan me handle for oss selv i morgen. Tviler på at det er sååå mye me trenger, det må i såfall være litt sånn tillegg til noen middager. Sannheten er at me verken spiser særlig mer eller anderledes når det popper opp noen helligdager. For min del kan eg leve lenge på en pose havregrøt, en boks Cottage Cheese og Kvark haha Det har vært ganske så fast i flere år, og ingefær mååå eg ha! Jepp, drikker fortsatt en Ingefærshot hver morgen og hver kwell –
Det holder “ekstrem”kvalmen i sjakk 😀

Etter litt koselig press og pågang har eg i dag, nå nettopp faktisk, publisert mitt FØRST design (oppskrift/mønster) på Ravelry! Skjønner at de som er på Ravelry syns det er greit å lagre oppskrifter de liker i Library – Det gjør jo eg også, alt annet har en tendens til å bli glemt om eg ikkje har det på padda. Eg har ikkje kommet så langt at eg har laget oppskriften som Pdf, mulig det kommer etter hvert 🙂 Mitt første Ravelry design kan
du se HER INNE og evn lagre 😀

Nå blir det en kjapp tur innom badet, spise litt og slenge seg på hjul

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg