Dumplings – Kjapt, enkelt og veldig godt!

 

Da eg plutselig kom på at me hadde Dumplings i fryseren var byggryna eg la i vann en saga blott!! Ahaa Dumplings er da min nye greie og det ville eg ha også i dag….Høres ut som eg kanskje spiser det annen hver dag, kunne fint ha gjort det, men i dag var min 3.gang – Jammy! Dib var ikkje hjemme, så ja, eg måtte klare meg på egenhånd…Å joda, eg måtte sende han noen snap å spørre hvordan det nå var eg satte i gang den airfryeren…Ikkje sant!

 

 

 

 

Det er disse eg har lagt min elsk på! Litt sterke, men akk så gode!! Finnes jo mange forskjellig Dumplings, det er bare å smake seg frem 🙂 Det var da Dib og eg var ute å fartet før helga at me svippet innom IMS å kjøpte et par poser. Ikkje dumt å ha i fryseren dette, som sagt: Veldig kjapt å enkelt å lage til.

 

 

 

 

Som tilbehør kan du bruke hva du vil. Eg finskjærer rødkål, selleri,
purre og paprika – Dette er også godt å dyppe i sausen.

Noe av det første eg gjør når eg starter på denne middagen er å sette ei lita stekepanne på lav temperatur.
Har 2 ss med sesamfrø opp i, dette skal ligge å godgjøre seg før eg har det i sausen.

 

 

 

 

I sausen har eg jo soyasaus, smaker meg frem til en blanding eg liker og bruker: Hoisin, Sesam olje, Riseddik
og Oystersause + tørket chili. Har opp litt honning eller brunt sukker til slutt. Sååå er det bare
å plukke opp spisepinnene og spise i vei!

 

 

 

NYT OG KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar

Siste innlegg