EG ER SJOKKSKADA!! -Sjekk denne!!

Designet av Tuulia Salmela

 

DU vet i hvor mangen år eg har sagt eg VIL og MÅ ha ei strikka ullbukse, ikkje sant? Oh MY! Har du noen gang sett ei sååå fantastisk bukse før?? Denne overgår i allefall min fantasi! HEKKAN! Snakk om å treffe fullstendig blink! Søren ikkje rart eg føler meg sjokkskada! Hjernen spinner rundt i 190 og eg tenker allerede på garn, farger, ja og farger og garn! JISES! Eg bare MÅÅÅ ha denne buksa! Burde hatt den for lenge lenge siden! Når man kan bruke ei slik bukse? Ja bortsett fra hele vinterhalvåret mener du? Vel, strikker eg den i “riktig” garn så kan det være både kosebukse og partypants for min del! Ååå tenk å strikke denne i tynt alpakka med forsterkning! Ahaa dån og fred på jord og hele rukkelet, GIVE IT TO MEEEE! Ikkje bare det, men den ser jo SKIKKELIG kjekk ut å strikke! Tynt garn og MASSE mønster! LOVE IT ♥

 

 

Designet av Tuulia Salmela

 

Det som også er så flott med denne er at om du ikkje syns noe særlig om strikke i tynt garn så kan du bruke tykkere garn! I oppskriften får du info om hvordan! Du kan velge mellom 4 strikkefastheter og hele 13 størrelser! Bedre kan du IKKJE få det! Buksa på bilde ser ut for at å være strikket i 2 forskjellig farger. Dvs 2 nøster som er “selvstripende” bare i 2 forskjellige “farger”. Da blir jo faktisk buksa som et kunstverk jo 🙂

 

BOTTOMS UP
Bildene over
Fra 70 cm til 130 cm i livvidde

 

 

 

* * * *

 

 

I dag, lørdag, skal eg kun bruke på meg selv og ingen andre! Det vil si at eg skal gjøre fint lite enn bare å skifte pysj og plukke opp strikketøyet! Ikkje vær redd, det er MER enn nok å ta tak i her hjemme, men eg har tatt en sjefavgjørelse og bestemt at det kan ligge, stå eller slenge frem til mandag! Det er ingen som tar det fra meg for
å si det sånn *ler*. Planen fra mandag av er å gjøre akkurat passe mengde hver dag slik at eg ikkje trenger en hel hviledag mellom øktene! Eg ser for meg at eg gjør passe mengde mandag til onsdag og på torsdag DA skjer det!!! Ho Ho Ho Da blir det nok å åpne det første eska med JULEPYNT!! JuHuuu Satser på å pynte torsdag og fredag for så å bare dale sammen etter en dusj fredag kwell og bare NYTE ei skikkelig Julepynta stue! YES! Planen høres helt Water Proof ut, ikkje sant? Satser på at det går knirkefritt og at ingen roter bakom ryggen på meg!

Men vettu ka? På torsdag svinset eg så vidt innom Nille, fikk øye på noen sånne papir`ish julestjerner til å henge i vinduene. Det lille eg så, så veldig fint ut!! Har du sett de? Anyway, eg fikk sånn medlemsmail fra Nille i går og der sto det at ALLE de stjernene var på halv pris! Allerede?? Syns det er litt rart, men uansett; Når Amira er på jobb i dag så skal hun gå innom Nille å sjekke de ut. Liker hun de så shopper hun til vinduene her i stua 🙂 Tror det kunne blitt bra, dessuten føler eg me “trenger” noe i vinduene 🙂 Trenger og trenger fru.Blom haha

Jaja, nei, nå er det på tide å freshe opp seg selv og starte lørsdagen!

 

 

KOS DEG OG NYT
HELE DAGEN!

 

 

 

 

Go`klem fra ei Vibbedille som fortsatt er i sjokk! 🙂

7 kommentarer

Siste innlegg