Eg falt pladask i går…. Gratis og Norsk Strikkeoppskrift…

Designet av Hrönn Jónsdóttir/ Mjuk – HOY

 

Ikkje sant!?! Her ser du et klart eksempel på å gå rett i knestående!! Et helt vanlig spørsmål på FB om: “Noen som har forslag til et enkelt KoseTeppe for voksne?” Det er faresignaler så det synger etter for min del, eg skulle aldri begynt å scrolle i den tråden…Det ble lagt ut linker til flere tepper, fine tepper, har sett en del av de før, men så popper dette opp…Eg kommenterte med at “Dette burde eg ikkje ha sett….” og det er helt sant! Etter at me kjøpte en svær ny sofa for noen år siden har eg vært på en evig jakt etter et passende teppe, trenger ikkje være noe voldsomme greier, helt enkelt og fint holder i massevis, ja slik som dette her…Seeer det for meg at det kan passe utmerket litt lett henslengt her på sofaen…

Har også Dette Teppe liggende halvferdig i ei hylla…
Ååå eg er nødt til å snu litt om på prioriteringene snart…*sukk*

 

 

 

 

Designet av Hrönn Jónsdóttir/ Mjuk – HOY

 

Eg ga nettopp bort et stor pledd i Havskummønster til Kirkens Bymisjon så det er jo helt innafor å bare slenge et nytt teppe på pinnene, men først må eg bare få unnagjort noen flere av de påskeprosjektene eg holde på med 🙂 Ja eg må nesten skynte meg før det popper opp flere fristelser….Garn som passer utmerket til dette teppe har eg jo selvfølgelig rett der inne på ei av hyllene mine…Det kalles *overhengende fare*

 

REINLAV TEPPE
Bildene over
Str 118 cm X 200 cm + Frynsene
Norsk og Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

Sola skinner og det er -8, det er kaldt, men heller det enn 0 grader og sludd/slaps. Litt spent på hvor glatt det
i dag?
I går var det jo fullstendig kaos over alt her i Tananger, hele bygda var glassert! Det er fortsatt is ute + det er full fest i fuglematen på terrassen og det er jo koselig 🙂 Eg har ennå ikkje fått fjernet julepynten hos mor mi, det må eg få gjort enten i dag eller i morgen, det spørs hvilken dag me handler på – Bare eg får det gjort ført helga går det nok greit, kjenner eg er veldig glad for at vår pynt er pakket bort….Arg…har jo et lass med utelys på terrassen jo…Hmm de må eg få ned nå, bør virkelig gjøre det i dag helst for drittværet lurer rett rundt hjørnet! Ellers skal det blir deilig med ei forhåpentligvis lat helg! Er jo lov å håpe…

 

 

 

LAG DEG EN GOD DAG
OG KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

1 kommentar
    1. Det var ett flott teppe. Enig med deg der.
      Utelysa par jeg henge en stund. Mange som gjør det i år, og då kaller vi det vinterlys.
      Rundt rekkverket på terrassen er lysa forresten nedsnødd og fryst fast. Så da må det bare vente.

Siste innlegg