PERFEKT I SOFAKROKEN

Reklame | House Of Yarn/ Knit At Home

Foto: Vibbedille

Når det gjelder EN ting eg kan si “Takk og pris for at sommeren er over” til så er det dette fantastisk deilige teppet mitt! Du ser det, dette er ikkje strikketøyet du setter deg ned å koser deg med i 30 varmegrader! Oh NOOO! Det muligens heller ikkje det du sitter å strikker på en hel kwell, men det holder lenge om du tar 4-5 pinner før du starter på det du skal kose deg med, på den måten kommer du kjapt i havn 🙂 Jepp, dette går kjipp kjapp, det er sånn det funker på pinne 30 kan du si 🙂

Det er lett å strikke på og du trenger ikkje bruke noe særlig kreften, men du må ha en litt god grep og en pinne er unnagjort på no time for det er ikkje mange maskene du trenger 🙂

Foto: Vibbedille

 

Tenk deg at du virkelig fortjener å kose deg etter en lang dag, du smyger deg godt under et stort og mykt teppe før du tar makta over stuas fjernkontroll! Tro meg! Det er fullstendig KONGE 🙂

Foto: Vibbedille

 

Eg har lenge drømt om et slikt tjukkasteppe og DENNE høsten får eg det! Nå som me driver å pusse opp pg stua med HELT lys med litt grått kommer dette til å bli midt i blinken! Nå er eg skikkelig motivert! Leker litt med tanken om ei pute eller 2 også, men da kunne eg tenkt meg en i Okerfarge og en i Rust! Hadde blitt ganske så perfekt i en gigantisk stor svart sofa! Jadda, eg ser det for meg!!

Garnet kan du med noen tastetrykk kjøpe HER og trenger du oppskrifter til garnet finner du det HER! Alle oppskriftene er norske og GRATIS, helt klare bare til å printe ut eller laste ned.

 

Rundpinne finner du HER!

 

Teppet eg strikker er en oppskrift eg har satt sammen
og den kommer nok etter hvert her på bloggen skal du se 🙂

 

 

* * * *

 

Ok, nå har eg fått på meg pysjbuksa og ny kaffi er klar! Nå håper eg bare at resten av fæmelien også har inntatt roen for nå trenger eg det 🙂 Tenkte eg kunne ta å strikke ferdig den første ermen nå i kwell! Det er jo ikkje helt umulig det? Starter med et par og 50 m og skal ned til 40 så da går det jo veldig fort 🙂 Satser på det!! Har bevilget meg ei skål med Marchmellows til kos! Visste du at de inneholder 0 gr FETT!?? Det vil derfor si at de er et PERFEKT gotteri for meg som ikkje tåler fett så veldig godt

Sleng deg ned du også og nyt resten av en fin fin dag 🙂

 

 

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
DEILIGE KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra ei litt sliten Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg