Eg har ei høne å plukke med deg…

Designet av Annette Corsino

 

Det jaggu ikkje så lenge til jul og eg vet om flere som gleder seg til den er over, av forskjellige grunner, men hva kommer så? Jo, allerede i begynnelsen av januar begynner me å se frem mot våren og lysere tider, ikkje det?
Da kan me begynne å tenke på Høner &Co! Nå er ikkje akkurat dette ei påskehøne da, men det er ei høne som er loveable and huggable, altså ei skikkelig KoseHøne – Det er det det er!

 

 

 

Designet av Annette Corsino

 

Ellers vil eg tro det er ei lettstrikket høne, om du skal ha den i armkroken eller til pynt ut på våren er jo
helt opp til deg 🙂 Syns den var søt eg! Man skal ikkje kinse av en ei høne 😉

 

EMOTIONAL SUPPORT CHICKEN
Bildene over
Str ca 33 cm
Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

Tja, hva skal eg nå gjøre i dag da? Etter en vellykket Generalprøve i går er eg i grunnen klar for messe!! *ler* Føltes som om det gikk hull på en ballong i går kwell når eg var ferdig…Har fortsatt litt som eg vil lage, men føler meg også ferdig….Så hva gjør man da da?? Kanskje eg skal gå for å tømme hele skrivebordet å rydde/vaske skikkelig før eg setter i gang med en ny runde?? Hmm hadde vært helt nydelig i så fall! Før eg helt setter i gang med det skal eg tur til Amira og de, men der har eg også et lite dilemma; Skal eg kjøre eller skal eg gå?? Jo da, det er et stykke å gå, men ikkje lenger enn hva eg har gått flere ganger…Eg mente det var 9 km sist eg sjekket, men det var visst 12..Ok, men det skal gå fint om eg velger å gjøre det, har ikkje bestemt meg…Om det skulle være et minus ved dette så er det at heeele veien er kun asfalt…hmm…har egentlig ingen problem med asfalt lenger, merker ikkje noe slikt som eg gjorde før 🙂 Har skikkelig lyst å prøve!

Eg får starte med litt mat så får du evn svippe innom Snapchat i løpet av dagen å se hva eg bestemte meg for!

 

 

 

HA EN FLOTT DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

3 kommentarer
    1. Jeg synes du skal gå hvis været er bra og du liksom ikke må gå langs motorvei eller noe slikt. Så kan du sikkert bli henta eller kjørt hjem.

    2. Jeg får veldig dårlig rygg av å gå på asfalt. Uansett demping på skoene. Men ellers er lengde på turer helt greit 🙂 En kosehøne er greit å ha 😀

Siste innlegg