– GENERALPRØVEN –

 

Fytti katta for en jobb! Ikkje for dent eg har gjort de siste 3-4 mnd,
men jobben eg gjorde nå i kwell!! Shit, men det tok tid!! Nå har eg fått alt det som er laget de siste
månedene ut i gangen, plutselig ble det litt mer luft her på Hobbyrommet 🙂

 

 

 

 

Tro det eller ei, men det tok nesten 2,5 t å henge å opp 762 maskemakører!! Jepp, nesten litt galskap ja, enig med du i det! 531 av de er håndlaget og 231 er emaljemarkører, dvs de er “bare” monterte –
Er litt jobb det også, skal eg love deg!

Takk å pris for at eg kom på å sette Ali i sving med å lage dette stativet, hvis ikkje hadde eg hatt problemer. Stativet alene veier 5,8 kg så det er ikkje sjans at det vipper 🙂 Tenkte det var en god idé å henge opp alle sammen for å se at det ble plass, men nå sitter eg å bare lurer på om eg skal trekke en sånn tynn plastsekk over når eg skal ut til Solamessen…Eg kan jo ikkje stå der ute å bruke over 2 t på å henge de opp!?! Me skal ut kvelden før å rigge til, men altså….er nok av annet som skal på plass også –
Tror nok eg satser på å bære det akkurat som dette 🙂

 

 

 

 

Dette er altså det nye eg har laget, nå tenker eg å gå gjennom noen bokser fra i fjor å se hva eg har som egner seg 🙂 I tillegg kommer det jo også marmelade og gelé, har noen glass av det også + eg skal lage litt snop mm.

 

 

 

 

Har fortsatt noen figurer som skal lakkes og gjøres ferdig.

 

 

 

 

Tja, da tror eg at eg puster lettet ut så langt 😀 Blir det ikkje mer enn dette, så er eg godt fornøyd likevel 🙂 Ingenting av dette er altså for salg ennå, men det som er igjen etter Solamessen legger eg her på bloggen 🙂 Tenker eg slapper av resten av kvelden!

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

8 kommentarer
    1. Lykke til på messen!
      FOr en jobb…. og jeg hadde nok trukket en pose forsiktig over ja, og latt de være som de er nå – for det er mye arbeid å henge opp alt det flotte! Du er flink med hendene dine 🙂

    2. Eg hadde og tatt pose over og eventuelt tatt maskeringsteip å teipa fra stolpe til stolpe sånn di ikje sklir av 😄 litt av en jobb du har hatt🥰🤩 fantastisk gjort 🥰🥰

    3. FANTASTISK for en flott stand og så ufattelig mange timer du har brukt for å skape alt dette. 👏👏👏👏😍

Siste innlegg