Eg har laget meg et par sko…Du da?

 

Nå om dagen har eg ikkje noe spesifikt som eg diller med, ingen ny dille pr nu med andre ord – Litt for mye annet som står på, som f.eks å bli ferdig med tømming av mor mi sitt hus. Da er det helt nydelig å sitte å kna noen kilo med leire….uten mål og mening så får det bli som det blir. Det ble nå et par sko om ikkje annet! Ganske så store, ca 13 cm lang + eg har bakt inn et “lodd” slik figuren til slutt kan stå som støpt på gulvet 🙂

 

 

 

 

Har også et stort hode og noen laaange legger, planen er jo å sette dette sammen til slutt – Da først får eg se hva det er eg har laget! Ser jo for meg hva eg lager, men så må eg se da…til slutt, om det funker i praksis *ler* Egentlig kun sånn man kan lære noe, prøve og feil underveis.

Hekkan eg er sååå sliten, 2 dager på rappen nå med rydding, bæring, opp og ned mellom etasjene, bære tungt, løfte tungt, tenke, planlegge, legge ut annonse, følge med og ikkje minst HUSKE hva som skal til hvem osv haha Har snart gitt bort halve huset til folka her i Tananger – Sååå herlig! Har hatt mange kjekke folk innom huset som har fått, kikket og plukket med seg mye mer. Kjennes godt i hjerte at mor mi har mye som gleder så mange andre, føles så mye bedre enn å bare dumpe ting i en container fordi me ikkje vil ha det. Akk så godt det skal bli når me er ferdige, slik at både søs og eg kan roe ned og vite at me har gjort en bra jobb 😀

Tror faktisk eg skal komme meg veldig tidlig i seng i kwell eg skal grytidlig opp i morgen! Amira og eg skulle faktisk gå på neglesalong kl 10 i morgen!! TIDLIG ja! Men det kom et møte i veien for henne så eg drar ut alene….Det er sikkert 20 år siden eg gjorde det sist! Eg har faktisk veldig fine negler nå, men plutselig så sprekker både negler og fingertupper! Har fått noe salve nå som eg har brukt en stund så da håper eg denne negledama kan redde neglene mine en stund 🙂 Blir sikkert gøy, åsså er det jo kjekt å være litt på stell når eg skal på “date” i Bergen 🙂 Vel vel, nå kjenner eg at eg skravler for mye og er overtrøtt! *ler*

 

 

GOD NATT!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer

Siste innlegg