Eg ser hva som mangler! -Gjør du??

Reklame | Rito Hobby

 

Eg håper så inderlig at eg kan få laget det eg bare må ha midt på veggen her! Det hadde blitt perfekt!! Trooo meg! *ler* I boka PERLETID er det nemlig mønster på ei svær heks på et kosteskaft! Mer perfekt kan det ikkje bli
og eg må bare finne tid før Halloween er over!

 

 

 

 

Perler har eg mer enn nok av til å perle både 1 og 10 hekser hehe Som vanlig er eg så heldig fordi RITO HOBBY leverer meg de Hama perlene eg måtte trenge! *Lykke* Tidligere i år fikk eg jo også alle fargene i Hama MINI,
så blir noe for stort i Midi, ja så perler eg i Mini – Helt genialt egentlig! ALT innen Hama 😀

 

 

 

 

Etter at ungene ble voksne og det er slutt å vandre rundt med snopebøtter i nabolaget har eg funnet min egen måte å “feire” på. Det er gøy å pynte litt og eg vet det er både de som smiler og rister på hodet når de går forbi inngangen vår. Etter at eg begynt å pynte slik får me alltid unger på døra Halloween kwellen, det er jo kos det 🙂

Mønster på Zombiene finner du også i PERLETID 🙂

 

 

 

 

De store armene, edderkopper og stort gresskar finner du gratis mønster til på Anja sin blogg 🙂 Det er fortsatt mer enn nok tid til å få perlet både det ene og andre før snopeposene skal fylles,
det er bare å få evn
perler i hus PRONTO! *ler*

Har i grunnen nettopp landet her på Hobbyrommet, har vært ute å fartet litt, men nå er eg klar for mer montering av treperler….Fikk heldigvis plukket med meg noen flere dubbeditter når eg var ute å flagret så
nååå er det bare beine veien 🙂

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer
    1. Før jeg leste ferdig første avsnittet var jeg sikker på at det du manglet var edderkoppnettet. Du har jo edderkopper..🤷‍♀️ Skikkelig kul pynt uansett 😁 Irriterende at jeg har pepperkakefarget bordkledning på mitt hus, og ingen høy mur heller. Hver gang du begynner med de utefigurene dine, så kløøør det i fingrene🤪

Siste innlegg