EgoStrikk eller Gavestrikk?

Designet av Fran Carle

 

Hva er best? Egostrikk eller Gavestrikk? Må tenke litt….Hmmm...HVIS eg lenge har hatt lyst på noe og eg endelig kan kjøpe meg akkurat det garnet eg ønsker så er det jo en drøm å endelig kunne legge opp, men hvis muligheten byr seg og eg kan strikke en gave som eg vet med 100% sikkerhet at mottaker ønsker seg – Vel, det er vel lite som kan slå det? I allfall om eg kan strikke den i hemmelighet uten av mottaker har et fnugg av anelse 🙂

Uansett, Ego eller Gave? Det er magisk å legge opp til et nytt strikketøy i et garn du elsker! Eg er snaart der igjen! Guu det er lenge siden eg har startet på et strikketøy!?? Det har IKKJE skjedd i år! WHAT!?! Tror aldri det har skjedd før, ja at det har gått så lenge! Men her rett før helga kjøpte eg og lagret ei oppskrift som bare smalt
i pannebarken min og DEN skal snart på pinnen! Har bestemt farge på garnet, må bare få ordnet det først for selvfølgelig var min farge UTSOLGT!! Mens eg venter så SKAL eg ha ermene på Aamu ferdig, fellingene går fort unna nå og eg satser på at det går bra. Tenkte eg skulle bestille meg noen nye strikkepinner også, vil ha noen lange pinner til bolen på det neste prosjektet 🙂 Greit å ha planene klart 🙂

 

COWL ME BABY
Bildet over
En størrelse

 

 

 

 

Designet av Fran Carle

 

Uansett, halsen på det første bildet var kjempeflott og sammen med disse vottene blir det en überflott gave!
Det viktigste her er vel egentlig å treffe riktig farge i forhold til mottaker,
så det kan jo være greit å fiske litt i forhold til det 🙂

 

MITT ME BABY
En størrelse

 

Det er 40% på begge oppskriftene ut mai 2020

 

 

* * * *

 

 

Ok, da er denne syttendemai også snart ved veis ende, mor mi ligger på sofaen og sover ei stund, god og mett
og sikkert veldig veldig fornøyd 🙂 En stille og rolig dag frem til nå. Eg kjørte ut i 13 tiden for å hente Dib og me hentet henne med oss hjem, men vettu ka?? Eg fikk litt sjokk da eg satte meg i bilen,
rett utenfor blokka her me bor….

 

 

 

Noen har rett og slett bare smadret det ene speilet på bilen! Ikkje bare dunket det slik at me kan sette det sammen igjen, men virkelig smadret det så her må me bare kjøpe et nytt…..Eg skjønner bare ikkje hvordan de som har gjort det bare kan kjøre, eller gå(?) videre? Hadde vært 0 problem å finne ut av hvem som eide bilen. De burde
i allefall tenkte at bilen tilhørte en av leiligheten så det burde vært 0 problem å ringt på et par dører for alle
i leilighetene her vet hvem som eier hvilken bilen. En søk med bilnummeret hadde også løst “mysteriet”, eller de kunne lagt en lapp under vindusviskerne. Sånn som dette gjør meg skikkelig forbanna!
Har lagt det ut på en lokal Tanangergruppe, hvem vet? Kanskje noen har sett noe?

Jaja, det er straks på tide å hente frem strikketøyet, legge beina høyt og ta kwell. Tenker eg skal prøve å bearbeide mor mi *fniser* Ja se om hun kanskje trenger et nytt strikketøy! MoHaaa Eg har nemlig ei eske med Mini Sterk som er meningen skal bli ei bukse til Moi! *ler*

Uansett, håper du har hatt en koselig dag og at DU har koset deg 🙂

 

 

 

LAG DEG EN FIN KWELL

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei Fornøyd Vibbedille 🙂

1 kommentar

Siste innlegg