Ei mil kan være ganske så høy!

 

Noen ganger forsvinner meter og km som en lek under turskoa, men i dag…eller egentlig hele siste uka har den dørstokkmila seriøst vært både tung og ikkje det minst høy! Det er en ting at man kan være sliten og at det er fornuftig å ta det litt rolig, men at myggstikk skal klare å parkere turskoa er helt sykt…spør du meg! Har fortsatt 8 betente myggstikk nede på føttene, men den der allergipillen eg fikk hjelper godt og eg kjente ikkje noe til det i det hele tatt! Likevel måtte eg “jobbe” litt for å komme meg ut og avgårde, men hekkan eg angrer ikkje! En tur ute på ei jærstrand gjør underverker for det meste og nå er eg sånn passe salig i hodet 🙂

Neste planlagte tur er på tirsdag. Søs har meldt oss på en lang tur inne i Stavanger sammen med Rune Bjerga og Turistforeningen 🙂 Eg aner at dette kan blir ganske løyje ja! Turen er i forbindelse med europeiske Mobilitetsuken – Spennende! Men hvor er søs tro? Ikkje her i allefall…Hun er på Kreta hun, tenker Rune Bjerga blir ganske så skuffet *ler* Vel, eg har nå i allefall planer om å stille så får eg sjå.

 

Da er det bare å nyte dagens tur som gikk fra Hellestøstranda til Sele Havn:


Her var det Bunny og eg koset oss i sommer 😀


Ja visst, det ble da en god tur i dag gitt!

 

På vei hjem fra tur var eg innom gartenriet å kjøpte deilige tomater og nydelige epler (Blir mer gelé!) Svippet også innom Kiwi for mer tyttebær! Woop Woop! Vel hjemme var det ferdig middag så det var bare å komme seg i dusjen og eda! Nå er eg klar for is, serie og dilling på Hobbyrommet 🙂

 

 

 

KOS DEG DU OGSÅ

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer

Siste innlegg