Elefanten i Rommet – Gratis Norsk oppskrift

Designet av Fraya

 

Tenk du, så feil kan man ta!! En ELEFANT liksom, det er jo en MAURSLUKER!! At farmor ikkje kunne se det? Hæ? *humrer* Jaja uansett om eg sov sammen med en maursluker eller elefant da eg var liten så er den jo fortsatt ganske søt! Har i flere år hatt øynene oppe for nettopp denne karen her og nå poppet den søren meg opp! Her kan smårestene dine – OG Mine – få muligheten til å leve noen glansfylte dager, kanskje i en lekekasse nær deg?
Eller i en liten armkrok når noen trenger trøst – Min betydde i allefall veldig mye for meg da eg var liten ♥

 

 

AUNTIE THE ANT EATER
Bildet over
Ca 45 cm
Norsk og Gratis Hekleoppskrift

 

 

 

 

 

Min Elefant…ehee…MAURSLUKER har nå hatt sine beste dager, han ble vel født sånn ca midt på 70`tallet en gang, men den lever! Selv om den er fylt opp med garnrester som tyter ut her og der er den fortsatt min lille elefant ♥

 

 

Se på DET blikket da! *ler meg halv i hjel* Nei, skal ikkje le, denne har mer enn èn gang vært god å ha så den skal få leve pensjonisttilværelsen på Garnrommet mitt 🙂 Det er snart 30 år siden både farmor og farfar døde og eg syns fortsatt det var blodig urettferdig at eg ikkje fikk ha de lenger enn det eg gjorde…De var de beste ♥

 

 

Designet av Fraya

 

Sjiraffer er også morsomme dyr! Her hos meg kunne denne karen fått bodd i sofakroken, ikkje noe problem 🙂 Hekler du en slik har du en flott gave som kan bli noen sin venn for livet,
gi en f.eks i barselgave om du har muligheten 🙂

 

GOOFY GIRAFFE
Ca 43 cm
Norsk og Gratis Hekleoppskrift

 

 

 

* * * *

 

Da fikk eg akkurat napp på en FinnAnnonse så i morgen skal eg ut å hente ei hylle til 🙂 Så da får eg 3 stk på veggen, finner eg en 4.hylle kan det vær eg kjøper den også 🙂 Finn ER gøy! Hvis eg er så uheldig å ramle innom Finn.no….ja DAAA blir eg sittende å scrolle opp og ned, noen ganger ramler man f.eks over noe man ikkje visste man måtte ha! Nå er eg på jakt etter en stol! Vet ikkje helt hva eg ser etter, eller jo, eg ser den for meg; Den er hvit og søt!? + den skal ta litt liten plass og med det mener eg at den ikkje må ruve i halve gangen 🙂 Har lyst på en sånn type “Pinnestol” i gammel stil, men ny. Orker IKKJE å pusse, gnikke og male 🙂
Finner den nok, smører meg med tålmodighet så lenge 🙂

I dag skal eg ut å hente mor mi, hun skal være hos oss i dag/kveld. Hun lurte på om eg skulle på Europris fordi hun hadde lyst på snop. Da bestemte eg at eg henter henne først og så skal hun bli med ut på Europris 🙂
Ingen har vondt av en luftetur 🙂 PÅ menyen i kwell er det KyllingPesto, Ali sitt forslag så eg sa bare ja
selv om det ikkje er så lenge siden sist 🙂 Godt er det jo!

 

 

NYT DAGEN OG HA EN
KOSELIG LØRDAG!

 

 

 

Go`klem fra ei noe stiv og støl Vibbedille 🙂

1 kommentar
    1. Åhhh giraff er jo en av Runas favoritter!! Tror farmor må finne heklekroken og passende garn…selv om jeg sliter med heklemønster. Alt for barnebarna!!!

      Ha en super lørdag!!

Siste innlegg