ELSK på disse sokkene!! Gi meg de!

Designet av DUCATHI

 

Altså!! Nei, nei og atter nei!! Dette har eg da slettes ikkej tid til…? Har du?? Men, akk…eg vil jo sååå gjerne ha meg noen fine Bie Sokker, eg som skal prøve meg på BieHotell i år! (Dog mot Ali sin vilje for han vil ikkje ha det på terrassen…Eg ser ikkje problemet?) Det som hadde vært skikkelig stilig var jo å ha en sånn Bikube Boks bakom blokka her!! Tviler meget sterkt på at sameiet hadde godkjent det….Derfor bør eg jo ha BieSokker i det minste, plenty av garn som passer har eg jo også…mor mi har mer eller mindre kapitulert hva angår strikking,
noe eg virkelig har problem med å skjønn!?

 

 

 

Designet av DUCATHI

 

Kaaanskje eg kunne fristet henne med noe lekkert garn og denne oppskrifta?
Ja sånn fint innpakket i et påskeegg kanskje??

 

 

 

Designet av DUCATHI

 

Ååå se sååå fin de er ♥ Det må eg bare si, hvis om atte du er å jakt etter noen sokker som er litt mer enn bare “Noen sokker” så bør du svippe innom Ducathi HER INNEAltså…de er sååå lekre og så for seg gjordte ♥

 

 

BEE CREATIVE SOCKS
Bildene over

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

Det er ganske utrolig, men her kommer Amira med sin først fløtekake ever og eg glemmer å ta bilde!? *ler* Å ja, hun har bakt mange kaker, men aldri fløtekake med ekte bunn. Så ja, da måtte eg ut i kjøleskapet da vettu, snu kaka og ta et bildet 🙂 Høy og flott med 3 lag og masse jordbær og vaniljekrem ♥

Så langt har det vært en hard søndag! haha Me hadde jo ostebord i går, eg elsker ost, men eg tåler det rimelig dårlig så eg startet dagen med litt Kvark og hjemmelaga Granola – Stille og rolig liksom. Såå, vel først kom fløtekaka (himmelsk god) og så kom etter hvert resten av osten fra i går på bordet og da var man på “Kjøret” igjen…Nå tror eg det må bli ei uke med flytende føde, sånn type buljong og solbærtoddy uke….sukk...

Eg er i grunnen klar for å sette meg godt til rette med strikketøyet og såå skal eg se Finalen i 71 gr. Nord 🙂
Har ikkje niglodd på hele sesongen, men har da fått det med meg 🙂
Liker i grunnen alle de 3 som er igjen så dette blir spennende!

 

 

HA EN AVSLAPPENDE
KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. Hei. Fantastiske sokker. Bare et spørsmål (til eksperten) : Hvilken pinnestørrelse er det? Så det sto 3 forskjellige, og jeg pleier stort sett strikke norske mønstre… Og er ganske nybegynner..

Siste innlegg