En dusk, eller 10? -Strikkeoppskrift

Designet av All Knit Up Designs

 

Dette sjalet gikk rett hjem hos meg! Vil ha det i akkurat denne fargen også! Litt sånn sart rosa ♥ Strikkes i tynn merino og er stort og herlig! Her får du både popcorn og “fjoner” (<–dusker) inkl. Et virkelig morsomt og flott sjal!

 

 

 

Designet av All Knit Up Designs

 

Denne designeren gjør noe spesielt som eg faktisk ikkje har sett før! Sjalet har en pris, ok? MEN! Hun legger ut (se i infodelen) 3 rabattkoder som gir 3 forskjellige priser. Du kan der med velge selv hvor mye du vil betale, velger du ingen kode så blir det det høyeste prisen som er prisen det i utgangspunktet er priset med. Dette er jo virkelig flott gjort av henne, selv om den høyeste prisen slettes ikkje er noe upris for et flott sjal. Grunnen til at hun gjør det er fordi hun ønsker at flere skal ha muligheten til å ta seg råd.

 

 

LANE SHAWL
Bildene over
Str 259 cm X 56 cm

 

 

* * * *

 

 

Tja, da var det fredag da! Siden eg vasket alle gulvene inni mellom steiking og heving i går er det egentlig fint lite
å ta seg til i dag – Døra til vaskerommet bare lukker eg! Orker ikkje! *ler* Umiddelbart stiller strykinga seg ganske høyt oppe på planen i dag, men av erfaring så vet eg at det er mye som kan skje/endre seg så hvordan dagen blir vet eg ikkje ennå. Kjenner at i dag hadde det vært herlig å puttet et par strikketøy i bagen og bare kjørt til ei øde hytte et eller annet sted 🙂 *hviledager*. Men men, eg får sette meg godt til rette her i go`stolen når handlinga
er i hus, putte en podcast eller noe i ørene og bare slappe av 🙂

Selv om det er lørdag i morgen blir det en ganske travel dag! MoHaaa Nå blir eg en litt sånn klein blogger som sier: “Det kan eg ikkje røpe enda” haha Men eg kan si det etterpå i morgen, eg vil bare ikkje “spoile” det!
Jaja, da er det vel bare å sparke i gang dagen og håpe på det beste 🙂

 

 

LAG DEG EN DEILIG
FREDAG OG KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

3 kommentarer

Siste innlegg