En enkel, lekker og Gratis Hals

Reklame | Dale Garn (1 GarnLink)

Designet av Jacqui Verbeek

 

Garantert deilig ♥ Denne er strikket i et garn som er 50/50 Alpakka og Merino, det må jo bare vært kjempedeilig!?! Vil tro at Pure ECO Wool kjennes ganske likt ut, det er uansett et utrolig deilig garn til å ha under haka ♥ Om du skulle være nybegynner innen strikking kan eg garantere at du fikser denne, du trenger bare å kunne det mest grunnleggende! Mønsteret lages ved bruk av Drop-Stitch 🙂

 

 

Designet av Jacqui Verbeek

 

Tja, om du skulle komme i JulegaveStrikkeHumør så er det bare å fylle kurven med passende garn
og sette i gang! Absolutt en fullverdig og lekker gave 🙂

 

LITTLE CREEK BUFF
Bildene over
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

I dag startet eg ganske rooolig! Måtte jo brekke meg ut av seng i dag også så eg bestemte meg fort for å ta det med ro. Etter en runde på badet rigget eg meg til ved spisebordet. Det begynte faretruende å bli veldig lite svarte perler i glasset så det at det tikket inn en hentemelding fra posten i dag kom virkelig i grevens tid!! 12.000 deilige svarte perler kunne hentes! Woop Woop! Spurte om Ali ville lufte seg litt og bli med. Full fart ned der og sååå fant med på at me ville ta en tur på Gartneriet rett her borte, der var det folketomt og helt NYDELIG! Såååå mye vakkert hadde fylt opp garnteriet til randen! Eg bestemte meg KUN for noen frøposer på veien dit, men gikk ut med 3 papirposer fulle av blomster..(Kan ses på Snapchat)…ja og + Noen frøposer og en ferdig plantet Koriander. Dette betydde jo kun én ting: ARBEID!! Det var på bare å vrenge på seg jobbegenseren som allerede var full av jordflekker hehe Heldigvis spadde eg ut av de 2 store pottene i går og det var bare å fylle på litt jord og plante i vei – SÅ da ble det gjort! Korianderen plantet eg i en hvit sementkrukke og eg håper den blir stor.
ELSKER Koriander (Fersk vel å merke!)

Det eneste eg har igjen nå er Grønnsakkassen, er en del jobb der da! Kjøpte litt nye frøposer til den også, som f.eks RØDBETER! Spennende! Skal også ha 2 store ampler, en til ei krukke på terrassen og en til den store krukka ved inngangsdøra + eg må plante ei krukke med Sukkererter,
etter det er det bare å leeene seg tilbake og nyte ♥

Nå er det straks middag! Ali kokkelerer ♥ Det er akkurat som om han har kviknet til i tak med at det har poppet opp blomster ute hehe Våknet til liv liksom 🙂 Etter det? Vel, eg skal benke med ved spisebordet, perle,
se på Lost og rett og slett bare KOoOSE meg 🙂

 

 

KOS DEG DU OGSÅ

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

1 kommentar
    1. Veldig lekker hals! Jeg elsker å strikke med Dale Pure Eco Wool, har ganske mye av det på lager, så dette var et veldig bra gavestrikktips! 🙂

Siste innlegg