En fargerik og litt halvgal søndag + Et par gode oppskrifter

 

Altså, tja…hva skal eg si? Dette ble en søndag med mer aktivitet enn først planlagt. Det begynte med at eg bare skulle stryke noen små perlerier…veeel fra der av eskalerte det ganske heftig og eg fikk vel sving på de fleste hobbyene min! Alt, iallfall nesten alt ble brukt og resultatet? Haha Ja eg må le, det ble vel ikkje helt som eg planla, men det er nødvendigvis ikkje en dårlig ting…eller? For å si det sånn så har det blitt en del hoderisting i løpet av dagen, men fordi dette tok mer eller mindre hele dagen har det vært vanskelig å ta bilder pga lyset. Satser på en flott dag med fint lys i morgen, hvem vet? Kanskje eg kan få tatt noen bilder ute?
Det hadde vært det beste tror eg 🙂 Får sjå!

 

 

På min lille runde i dag plukket eg med meg 2 halser eg syns ser gode ut!

Desigent av Camilla Vad

 

Denne her!! Oh MY! Mer perfekt blir det jo nesten ikkje ♥
Strikket i Tynn alpakka og tynn silkemohair, blir jo nesten ikkje bedre enn det 🙂

 

 

LIEBLING NECK WARMER
Bildet over
En størrelse
Dansk oppskrift

 

 

 

 

Designet av Annette Aue (fil-art-aue)

 

Har du en mer røff stil så er kanskje denne noe for deg?
Strikkes bare rundt og rett opp, enklere blir det neppe 🙂

 

 

WESTSIDE COWL
En størrelse

 

 

 

 

 

 

Jaja jaaa, det er blitt kwell og eg er på selvfølgelig på plass her i go`stolen, beina høyt og klar for Farmen 🙂 Er litt usikker på denne kjendissesongen? Hmmm vel vel, får vel gi dem en sjanse å se hva som skjer 🙂 Jammen godt eg har tilgang til de fleste strømmetjenestene så det mangler aldri noe å se på om det skulle være et problem 🙂 Strikketøyet kan eg uansett ikkje klage på for det er kjempegøy! Er straks ferdig med fot nr 1, dessverre trenger denne krabaten hele 4 stk!! Sjokk, ikkje sant!? Ingenting å utsette på garnet da,
selv om det er bomull så dette lover godt.

 

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg